אופנועי טריומף כבר נמצאים בישראל, ואולם התצוגה בתל-אביב עומד מוכן ופעיל, עם תצוגת אופנועים כמעט מלאה ועם ציוד, אביזרים ופריטי לבוש לפי המפרט המדויק של היצרנית הבריטית.

שנתיים עברו מאז שחשפנו כאן בפול גז שאופנועי טריומף בדרך לישראל. חודשיים נוספים עברו, וכבר ניתן היה לפרסם שהיבואנית המקומית תהיה אלבר-מוטו – יבואנית הארלי דיווידסון ודיאלים לישראל. ההערכה של אלבר-מוטו הייתה שבמחצית השנייה של שנת 2020 תחל הפעילות של טריומף בישראל, אולם בשל משבר הקורונה ההיערכות לקחה יותר זמן מהמצופה. בימים אלו מסתיימת תקופה הקמת המערך, ורוב הכלים כבר נמצאים בישראל.
אולם התצוגה הראשי של טריומף בישראל נמצא ברחוב המלאכה 3 בתל-אביב – צמוד לאולם התצוגה של הארלי דיווידסון ברחוב המלאכה 1. האולם כולו נבנה לפי המפרט המדויק של טריומף העולמית, והוא רחב ידיים ומפואר מאוד. נכון לרגע זה תמצאו בתצוגה את רוב ליין הכלים של טריומף, למעט שלושה אופנועים שיגיעו גם הם בקרוב – רוקט 3, ספיד טריפל וטרידנט. כל שאר הכלים – כולל דגמי הרטרו, בונוויל, ת'ראקסטון, טייגר 900 ו-1200, סטריט טריפל וכו' – זמינים בתצוגה ועומדים למכירה. מחירים סופיים טרם נקבעו, אולם הכלים לא הולכים להיות זולים, כשהמחירים צפויים להיות על הטווח שבין הכלים המקבילים של דוקאטי לבין אלו של ב.מ.וו. כך למשל, הטייגר 1200 בגרסאות המאובזרות צפוי לעלות בין 170 ל-190 אלף ש"ח.
פרט לדגמי האופנועי השונים תמצאו באולם התצוגה גם שפע של אביזרים תחליפיים וחלקים משופרים, וכן את ליין הביגוד של טריומף. הכל כאמור מסודר לפי המפרט המדויק של טריומף.
בקרוב תתקיים הפתיחה הרשמית, ואז גם ייחשפו המחירים המלאים, אבל עד אז אנחנו ממליצים לקהל הרוכבים לגשת לאולם התצוגה ברחוב המלאכה 3 בתל-אביב ולהתרשם מהאופנועים ומאיכותם, ומאולם התצוגה המפואר.
או סוף סוף מחירים זולים!! האם מדובר במחירי חדירה או החדרה?
מה לגבי טייגר ספורט 1050?
https://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure/tiger-sport
אולם תצוגה יוקרתי מרמז על ניסיון מיתוג כמותר יקר וגביית מחירי פרימיום. ככה לא יכנסו לשוק, אלא יסגרו תוך שנתיים וישאירו את הלקוחות שקנו ללא שירות. הציבור לא מחפש לשלם פי שתיים מבחול ולקבל "חווית קנייה", אלא מחירים נמוכים. השם של מותג טריומף הולך לפניו ולא צריך לבזבז על שואו, אלא לייעל את המנגנון ולתת מחירי רצפה. בהצלחה.
טייגר 900 ראלי הוא חלום אבל אני לא מוכן לשלם מעל 65000 על אופנוע..
נראה כמה יעלה ה-850 SPORT (הטייגר הכי בסיסי), מאמין שהסיכוי שיעלה מתחת ל-70000 קלוש.
כנראה יתחרה עם ה-GS750 – כלומר יעלה כ-85000
אולם תצוגה יוקרתי מרמז על ניסיון מיתוג כמותר יקר וגביית מחירי פרימיום. ככה לא יכנסו לשוק, אלא יסגרו תוך שנתיים וישאירו את הלקוחות שקנו ללא שירות. הציבור לא מחפש לשלם פי שתיים מבחול ולקבל "חווית קנייה", אלא מחירים נמוכים. השם של מותג טריומף הולך לפניו ולא צריך לבזבז על שואו, אלא לייעל את המנגנון ולתת מחירי רצפה. בהצלחה.
תקנה באנגליה הוא עולה 13 אלף פאונד פחות מ60 אשח . ושלא יספרו שזה רק מיסים של המדינה , אלא חזירות יבואנים שרןאים הכל דרך החור של הגרוש ולא באמת רוצים למכור כלים ,מתוך טמטום, בשיטה של ריכוזיות הון חזירית נטולת תחרות. אין לי ספק שאם העוסקים בענף לא היו חזירים ומחירי הביטוח היו כמו במרבית מדינות העולם ,היינו רואים כאן כפול אופנועים על הכביש, אבל למרבה הצער זה לא מאפיין רק את ענף הרכב אלא כל ענף אפשרי כאן.
תחליט, אתה אבי או אלי?
יופי, תתחדשו. ולמי שיקר שלא יקנה או יחכה ליד שניה. פשוט מאוד. זה לא אוכל בסיסי.
אבל למה כתוב באנגלית? אולי מחכים לתיירים? למה לכתוב Apparel ולא הלבשה? או גם וגם? השלטון הבריטי כבר מזמן לא פה.