אנחנו אוהבים לראות אופנועים בסרטים, למרות שלפעמים מבצעים איתם דברים מופרכים שאין סיכוי בעולם לבצע אותם במציאות ולצאת שלמים בגוף וברכוש. בסרט ג'יימס בונד החדש, הצפוי לצאת לאקרנים עוד מספר חודשים, ישתלבו שני דגמי טריומף: סקרמבלר 1200 והטייגר 900 החדש (שנחשף בשבוע שעבר)
לאורך השנים רכבים ואופנועים היו חלק משמעותי בסרטי ג'יימס בונד. למנות חלק – החל מ-BSA A65 לייטנינג בת'אנדרבול שיצא ב-1965, קוואסאקי Z900 במרגל שאהב אותי ב-1977, ימאהה XT500 ב-1981, ב.מ.וו R1200C ב-1997, ועוד רבים וטובים. כמובן שהמיקוד העיקרי היה על דגמי המכוניות המדוגמים, וגם הסרט החדש יקדם את הלנד רובר דיפנדר החדש לגמרי, אבל אנחנו פה בשביל האופנועים.
בסרט החדש של ג'יימס בונד ישולבו שני דגמי טריומף עדכניים: הראשון הוא הסקרמבלר 1200 החדש ל-2019, שבגרסתו המקורית מדובר באופנוע סופר-מודרני עם מכלולי איכות וחידושי אלקטרוניקה. כך למשל יש 3 מצבי ניהול מנוע – כולל מצב שטח, יש צג TFT דור שני, מפתח קרבה KEYLESS, פנסי LED היקפיים, ויש יחידת מדידת אינרציה IMU שמאפשרת שליטה במערכות ה-ABS ובקרת האחיזה – שתיהן להטיה. מבחינת מכלולי השלדה, גם כאן מדובר במכלולים איכותיים במיוחד. החישוק הקדמי בקוטר "21, עם אוריינטציית שטח ברורה, הבולמים האחוריים של אוהלינס מתכווננים באופן מלא ומציעים מהלך ארוך במיוחד, וגם הבולמים הקדמיים ההפוכים של שוואה מציעים מהלך ארוך לשטח וכיוונים מלאים. הבלם הקדמי של ברמבו, כשהקליפרים רדיאליים מסוג M50.
הסקרמבלר שיופיע בסרט מצויד בקפיצים חזקים יותר על-מנת להתמודד עם הקפיצות, ובוטלו בו כל בקרות הסיוע לרוכב על-מנת לאפשר החלקות זנב ונעילות גלגל אחורי לטובת הצילומים.
האופנוע השני הוא הטייגר 900 החדש, שיופיע בסרט בגרסת השטח שלו – הראלי. לשנת 2020 קיבל הטייגר מנוע טריפל חדש וגדול יותר בנפח 888 סמ"ק עם סדר הצתה ייחודי של 1,2,3, זאת על-מנת להעניק למנוע אופי ייחודי – כך לפי טריומף – עם צליל מעניין יותר ואחיזה משופרת בזמן האצה. השנה הוא ממשיך לשחרר את אותם 94 כ"ס, כמו בדגם הקודם, אך נתון המומנט עובה ל-8.8 קג"מ – כמעט 1 קג"מ יותר מדגם ה-800 הקודם.
הטייגר 900 שיופיע בסרט מצויד גם הוא בקפיצים קשוחים וחזקים יותר – שכן האופנוע יקפוץ הרבה במהלך הסרט – וכן במגן מנוע, מיגונים שונים כנגד חדירת מים, מערכת פליטה פתוחה וקלה יותר ומשקף קדמי קטן.