בטריומף כבר הבינו לפני שנים שהדבר החם הבא הולך להיות אופנת הרטרו, ובשנים האחרונות הם מייצרים עוד ועוד גרסאות לבונוויל הסופר-מוצלח שלהם. עכשיו, כשהאופנה הזו היא בערך הדבר החם ביותר בשוק ויצרניות רבות מייצרות את הגרסה שלהן לאופנועי רטרו – אם זה ה-R nine T, הסקרמבלר או ה-XSR-ים, טריומף כבר עמוק בתוך השוק הזה ומוכרת יפה מאוד.
בימים אלו משיקה טריומף שני דגמים מחודשים – הבונוויל ט'ראקסטון (בשתי גרסאות) והבונוויל T120 – שניהם רוכבים חזק על גל הרטרו, נראים מעולה, ואפילו מציעים מכלולים איכותיים והתנהגות מודרנית.

הט'ראקסטון הוא גרסת הקפה-רייסר של הבונוויל, ועכשיו הוא מקבל מקצה עדכונים ושיפורים והוא מגיע בשתי גרסאות – רגילה ו-R, כשגרסת ה-R מתפנקת בתופינים כמו בלמי מונובלוק של ברמבו, בולם אחורי של אוהלינס, פרונט של שוואה, צמיגי פירלי דיאבלו רוסו קורסה סופרר-ספורטיביים, וגם נגיעות עיצוביות מיוחדות.
צמד הדגמים יושבים על פלטפורמה זהה, עם מנוע טווין מקבילי מקורר נוזל בנפח 1,200 סמ"ק שמפיק 96 כ"ס ב-6,750 סל"ד ו-11.4 קג"מ מכובדים ב-4,950 סל"ד. ולגבי העיצוב – פנטסטי. מחירו של הט'ראקסטון נקבע על 10,400 פאונד בבריטניה, כשגרסת ה-R עולה 11,700 פאונד.

הדגם השני שהוצג הוא הבונוויל T120, גם הוא בשתי גרסאות – רגילה ו-Black. לשניהם מנוע טווין מקבילי מקורר נוזל בנפח 1,200 סמ"ק, אולם כאן הוא מכוון לסל"ד נמוך יותר והוא מפיק 79 כ"ס ב-6,550 סל"ד ו-10.65 קג"מ ב-3,100 סל"ד – מנוע סופר-גמיש. מחיריהם של צמד ה-T120 נקבע על 9,600 פאונד בבריטינה לגרסה הרגילה, 150 פאונד נוספים לגרסת הבלאק, ו-300 פאונד נוספים לסכימת צביעה עם שני צבעים.
שני הכלים נראים פשוט נהדר, ועכשיו נשאר לשאול את השאלה הקבועה – מתי בארץ?