באיטלג'ט מציגים בתערוכת מילאנו 2022 את ה-#E01 החשמלי לשימוש עירוני שיגיע לייצור במהלך שנת 2023, ואת הדראגסטר 500GP עם 43 כ"ס ועם שישה הילוכים, שמתוכנן להגיע לייצור כדגם 2024.
האיטלג'ט דראגסטר, קטנוע בעיצוב רובוטריקי-איטלקי, הוצג בתערוכת מילאנו של שנת 2019 עם מנוע ארבע פעימות מקורר נוזל ומותאם לתקנות יורו 5 לפליטת מזהמים, בשני נפחים: 125 סמ"ק עם 14.7 כ"ס ב-10,000 סל"ד ומומנט של 1.3 קג"מ ב-7,750 סל"ד, כאשר המשקל הכללי של האופנוע עומד על 108 ק"ג, ו-200 סמ"ק, המספק 18 כ"ס ב-8,250 סל"ד ו-1.8 קג"מ ב-6,250 סל"ד. המשקל עומד על 112 ק"ג. התמסורת היא רציפה (CVT – וריאטור). בשנה שעברה – כך-לפי איטלג'ט – נמכרו כ-7,000 יחידות באירופה.
כעת, בתערוכת מילאנו 2022, מרחיבים באיטלג'ט את משפחת הדראגסטר בשתי גרסאות מעניינות. הראשונה נקראת #E01, שמשדכת מערכת הנעה חשמלית לפלטפורמת הקטנוע. אין הרבה פרטים, אך מדובר על מנוע חשמלי המקביל ל-125 סמ"ק עם הספק מרבי של 12 קילווואט (כ-16.3 כ"ס), והספק קבוע – שמאפשר לשמור על חיי הסוללה – של 6 קילוואט (8.2 כ"ס), כשהמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-100 קמ"ש. אין מידע נוסף בשלב זה על הסוללה וטווח הרכיבה בעיר. האיטלג'ט #E01 החשמלי יגיע עם חישוקי 13″ והזרוע האחורית החד-צידית, בנוסף למתאר השלדה הייחודי.
בנוסף הציגו באיטלג'ט את הדארגסטר 500GP, כשכאן מדובר על קטנוע / אופנוע ספורטיבי. המנוע בעל צילינדר יחיד בנפח 500 סמ"ק, עם גל-זיזים עילי כפול ו-4 שסתומים, מספק 43 כ"ס ב-8,000 סל"ד ומומנט של 4.38 קג"מ ב-6,000 סל"ד. מערכת הפליטה עוברת מתחת לשלדה ולמנוע להגברת המראה הספורטיבי. לדראגסטר 500GP תיבת הילוכים עם שש מהירויות, המועברים ברגל – כמו באופנוע. יש כאן חישוקי 15″, שלדת צינורות פלדה אשר חשופה בחלקה, ומתלה קדמי לא קונבנציונלי עם ציר היגוי הנפרד ממערכת הבולמים הקדמית – ISS (ר"ת Independent Steering System) – שמקבילה בזווית שלה לקרקע. סידור זה מאפשר לנטרל את השפעת הכביש על ההיגוי.
באיטלג'ט לא חושפים פרטים רבים בשלב זה, כשה- #E01 החשמלי מתוכנן להגיע לייצור סדרתי במהלך שנת 2023, ואילו ה-500GP נמצא כרגע תחת הגדרת קונספט, עם כוונה להציג את גרסת הייצור הסדרתי בשנת 2024.