דף הבית / חדשות / איטלג'ט מציגה: דרגאסטר 700 עם 68 כ"ס ו-6 הילוכים
Italjet Dragster 700 (1)

איטלג'ט מציגה: דרגאסטר 700 עם 68 כ"ס ו-6 הילוכים

באיטלג'ט מציגים את הדראגסטר 700 - שילוב של קטנוע ואופנוע עם עיצוב רדיקלי, מנוע טווין מקבילי שמפיק 68 כ"ס, גיר 6 הילוכים ומכלולי קצה; יש מהדורה ראשונה לזריזים

באיטלג'ט מציגים כמהדורה מיוחדת את הדארגסטר 700 – שילוב של  קטנוע עם נתונים ומכלולים של אופנוע ספורטיבי. 

האיטלג'ט דראגסטר, קטנוע בעיצוב רובוטריקי-איטלקי, הוצג בתערוכת מילאנו של שנת 2019 עם מנוע ארבע פעימות מקורר נוזל בשני נפחים: 125 סמ"ק עם 14.7 כ"ס ב-10,000 סל"ד ומומנט של 1.3 קג"מ ב-7,750 סל"ד, כאשר המשקל הכללי של האופנוע עומד על 108 ק"ג, ו-200 סמ"ק, המספק 18 כ"ס ב-8,250 סל"ד ו-1.8 קג"מ ב-6,250 סל"ד. המשקל עומד על 112 ק"ג. התמסורת היא רציפה (CVT – וריאטור). נתוני המכירות מדברים על אלפי יחידות שנמכרו באירופה עצמה.

בתערוכת מילאנו לפני כשנתיים הציגו את ה-#E01 החשמלי לשימוש עירוני ואת הדראגסטר 500GP עם 43 כ"ס ועם שישה הילוכים. שניהם טרם הגיעו לייצור סדרתי, כשבשנה שעברה הוצג עוד אב-טיפוס בדמותו של הדראגסטר 559. הכיוון היה ברור, ובשני המקרים נקבו באיטלג'ט את שנת 2024 כשנת החשיפה. וכעת זה מגיע.

איטלג'ט דראגסטר 700 - רק 15 אלף אירו
איטלג'ט דראגסטר 700 – רק 15 אלף אירו

רק שהפעם הנפח גדל והמנוע השתנה. הדראגסטר 700 – ספק קטנוע ספק אופנוע – מגיע עם מנוע של קוואסאקי (למרות שמגיע רשמית מבנלי וה-TRK702) – טווין מקבילי מקורר נוזל בנפח של 698 סמ"ק, שמפיק כאן 68 כ"ס ב-8,500 סל"ד (מעט פחות מה-70 כ"ס המקוריים ומעט יותר בסל"ד) וכ-7 קג"מ. המהירות המרבית נקובה ב-190 קמ"ש, שמגיעים דרך תמסורת הילוכים בת 6 מהירויות. כן, עם קלאץ' ורגלית הילוכים כמו באופנוע. מערכת הפליטה כפולת הקנה של אקרפוביץ' יוצאת מתחת למושב האחורי.

לדראגסטר 700 חישוקי 15″ עם צמיגים במידת 120/70 מלפנים ו-160/60 מאחור, ומערכת בלימה של ברמבו עם שני דיסקים מלפנים בקוטר 270 מ"מ ועוד יחיד מאחור בקוטר 230 מ"מ. נתון המשקל היבש עומד על 190 ק"ג, ומיכל הדלק מכיל 16 ליטר. שלדת צינורות פלדה חשופה בחלקה ומתחברת אל מזלג הפוך של מרזוקי עם משכך היגוי ובולם אחורי של אוהלינס. אגב, מתלה קדמי לא קונבנציונלי עם ציר היגוי הנפרד ממערכת הבולמים הקדמית – ISS (ר"ת Independent Steering System) – שמקבילה בזווית שלה לקרקע ומאפשרת לנטרל את השפעת הכביש על ההיגוי – לא הוצגה כאן. המבנה הזה כן הוצג בגרסאות התצוגה.

באיטלג'ט מציעים גרסה ראשונה המוגבלת ל-700 יחידות במחיר של 15 אלף אירו, כאשר גרסה סדרתית תופיע במהלך שנת 2025 במחיר נמוך מעט יותר. ההזמנה באתר איטלג'ט.

Italjet Dragster 700 (8)

Italjet Dragster 700 (6)

Italjet Dragster 700 (2)

Italjet Dragster 700 (4)

Italjet Dragster 700 (7)

Italjet Dragster 700 (3)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SPYDER RT-LIMITED (1) copy

חדש בארץ: קאן-אם ספיידר ורייקר

עופר-אבניר משיקה לראשונה בישראל את דגמי הפנאי המיוחדים עם שלושה גלגלים של קאן-אם - ספיידר ורייקר; המחירים החל מ-110 אלף ש"ח לרייקר ועד 300 אלף ש"ח לספיידר

תגובה אחת

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    נראה וואו. יסובב ראשים!
    מתי אפשר נסיעת מבחן?!
    אני מקווה שחוסר בפלסטיקה לא משפיע על הרוחות סביב הנהג.
    ברכיבה על קטנועים, יש לי תמיד בעיה עם מערבולות רוח סביב הרגליים, מבאס.

להגיב על קול-בי קריינות ודיבוב לבטל

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן