שארל לקלר, הנהג הצעיר של קבוצת המרוצים לפורמולה 1 של פרארי, רכש הוסקוורנה ויטפילן 701 ששודרג לגמרי על-ידי סדנה צרפתית. עיון במפרט הטכני ובתמונות מגלה קיט מעניין מאוד.
ההוסקוורנה ויטפילן 701 מבוסס בכבדות על הק.ט.מ 690 דיוק, רק באריזה מגניבה וסטייליסטית הרבה יותר. כעת, סדנה צרפתית בשם Bad Winners מציעה ארבעה קיטים שונים לשדרוג הרטרו-קפה-רייסר של הוסקוורנה, או בשמו החדש: THE APEX 2.0. נתרכז בשלב הרביעי, היקר ביותר, אותו רכש נהג פרארי.
שלדת הזנב ב-APEX 2.0 היא מייצור עצמי של Bas Winners, כמו גם כל חלקי הקרבון שמרכיבים את הפיירינג. אותו החומר גם נמצא בחישוקים של DYMAG ובמערכת הפליטה של SC-Project. המנוע מקבל חיזוקים ושיפורים, בין היתר על-ידי פאוור קומנדר. יחידת התאורה הקדמית מגיעה מהק.ט.מ 790 דיוק, בעוד האחורית היא מתוצרת הסדנה. המושב עשוי מעור, יש קליפ-אונים ספורטיביים של רנטל על משולשים מתוצרת עצמית, והטלסקופים מקבלים קארטרידג'ים משופרים. בנוסף, מסך ה-TFT מתוצרת עצמית, וכך גם כפתורי השליטה החדשים. יש עוד כל מיני תופינים שמספקים, בסופו של דבר, אופנוע שונה (כמעט) לגמרי מהמקור.
הסדנה מציעה ארבעה קיטים שונים במחירים שמתחילים ב-15,000 אירו ומגיעים עד ל-21,000 אירו בגרסה הבכירה – כאמור Stage 4. מחירים אלו כוללים גם את הויטפילן 701 בעצמו, כשניתן לרכוש רק את הקיט עצמו אם כבר יש לכם את האופנוע.
נראה מעולה, ובהחלט ייחודי.
ב 21 אלף אירו פלוס מחיר האופנוע ניתן באירופה לרכוש את טובי האופנועים ולהשאר עם עודף, סתם גימיק !
כתוב שהמחיר של הקיט כולל את האופנוע
במחיר השיפור כולל האופנוע ניתן להשיג בחו"ל אופנועים הרבה יותר מושכים ואפילו להשאר עם עודף ,גימיק ולא יותר !
ברור שאפשר לקנות אופנועים מהירים יותר, חזקים יותר או יפים יותר..
אתם רק שוכחים שזה מנוע הסינגל הכי חזק ביצור סדרתי, ומה לעשות
יש אנשים שאוהבים ומתחברים יותר למנועי סינגל.
לא מדבר אליי 4 בשורה מפוצץ בקרות, אליי מדבר
מנוע סינגל חזק ומרכז כובד נמוך, אישית לא מתחבר לקליפאונים
הייתי מעדיף כידון פט בר שמנמן ואיכותי.