באינדיאן מציגים גרסאות קצה מפוארות לפרסוט (Pursuit Elite) ולצ'יפטיין (Chieftain Elite) – ב-150 ו-175 יחידות בהתאמה.
ה-Pursuit (מרדף) הוצגה בשנה שעברה כגרסת תיור של הצ'לנג'ר. לפרסוט יש תוספות פיירינג מצדי האופנוע, כתוספת למסיכת החזית המסיבית. המשקף גדול יותר ומתכוונן, המושבים רחבים יותר, כאשר משענת המורכבת נתמכת בארגז אחורי גדול יותר ונפח האחסון הכולל של הפרסוט מסתכם ב-133 ליטרים. המושבים מחוממים, ויש מערכת שמע עם רמקולים איכותיים יותר. המשקל המלא קרוב ל-400 ק"ג.
גרסת העילית תוצע בצביעת אפור-גרפיט מיוחדת או שחור מטאלי עם עיטורים בצבע ברונזה. מקטלוג האביזרים של אינדיאן נוספו אביזרים אופציונליים כמו פנסים קדמיים מתכווננים וכיול אלקטרוני לעומס הקפיץ של בולם הפוקס האחורי. יש מתגים מוארים בחושך, שיגיעו בגרסת העילית, יחד עם תאורת LED היקפית שהיא גם אדפיטיבית, תאורת 'S' ליום וגם כוללת תאורה של מזוודות הצד. מושבי הרוכב והמורכב מחוממים ומערכת השמע משודרגת עם מגבר מובנה, אקוולייזר עם 9 תדרים ו-16 רמקולים.
מנוע הפאוורפלוס (PowerPlus) נשאר זהה עם נפח מנוע הווי-טווין מקורר הנוזל שהוא 1,769 סמ"ק, עם 122 כ"ס ב-5,500 סל"ד ולא פחות מ-18.1 קג"מ ב-3,800 סל"ד. בין הצילינדרים יש זווית של 60°, ומערכת התזמון מורכבת מגל-זיזים עילי וארבעה שסתומים לצילינדר. המנוע מצויד בתיבת הילוכים בת שש מהירויות, ובהן הילוך שאותו מכנה אינדיאן אוברדרייב אמיתי – כלומר כזה שבו הגלגל האחורי מסתובב מהר יותר מהמנוע. הקו האדום מגיע ב-6,500 סל"ד, ומערכת ניהול המנוע מספקת שלושה מצבי רכיבה לבחירת הרוכב, וכן סיוע למצמד. יש יחידת IMU של בוש, שכוללת ABS להטיה ובקרת אחיזה בקו ישר ולפניות. לשליטה ובקרה יש מסך TFT בגודל 7″ שעושה הכל ומתחבר לטלפון עם אפליקציית אינדיאן RideCommand. יש בקרת שיוט ומפתח קירבה.
האינדיאן צ'יפטיין עילית משחזר את המהדורה שהוצגה בשנת 2021 ויגיע בצביעת אפור-גרפיט מיוחדת עם עיטורים בצבע ברונזה, חישוק קדמי חדש בקוטר 19″ עם 10 חישורים, תאורת LED היקפית שהיא גם אדפיטיבית, תאורת 'S' ליום, ותאורה של מזוודות הצד. ומשקף כהה המתכוונן חשמלית. כמו בגרסת הפרסוט עילית, גם כאן יש מסך TFT בגודל 7″ עם ממשק לאפליקציה, מתגים מוארים, מערכת שמע איכותית (PowerBand audio system), מפתח קרבה, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, שלט רחוק לפתיחת מזוודות הצד בנפח 68 ליטרים ומדרכים מאלומיניום.
לצ'יפטיין עילית מנוע הווי-טווין Thunderstroke 116 (1,890 סמ"ק) מקורר האוויר המפיק 92 כ"ס ו-17.4 קג"מ, עם שלושה מצבי רכיבה (רגיל, תיור וספורט), בקרת שיוט ומערכת פליטה כפולה.
האינדיאן פרסוט עילית יוצע ב-150 יחידות ברחבי העולם, בעוד שהצ'יפטיין עילית ב-175 יחידות. קרוב לוודאי שתהיה אפשרות להזמינם בישראל, כאשר מחיריהם באירופה טרם פורסמו, בעוד שבארצות הברית הפרסוט יימכר ב-40 אלף דולר והצ'יפטיין ב-35,500 דולר, לפני תוספות.