דף הבית / חדשות / אינדיאן: גרסת ג'ק דניאלס שישית – לצ'לנג'ר
Indian-Challenger-Jack-Daniels (3)

אינדיאן: גרסת ג'ק דניאלס שישית – לצ'לנג'ר

גם השנה אינדיאן ייצרו מספר יחידות מוגבל לגרסת ג'ק דניאלס המיוחדת, מסורת משנת 2016 - והפעם לצ'לנגר

אינדיאן תמשיך שנה שישית ברציפות את שיתוף הפעולה עם חברת ג'ק דניאלס – זו של הוויסקי – ותשחרר גרסה במהדורה מוגבלת ל-107 יחידות לצ'לנג'ר.

באינדיאן ממשיכים את שיתוף הפעולה שהחל בשנת 2016 עם חברת הוויסקי ג'ק דניאלס. בעבר שחררו אינדיאן וג'ק דניאלס גרסאות מיוחדות לסקאוט בובר, לצ'יפטיין, לצ'יף, לספרינגפילד דארק הורס ולרואדמאסטר עילית, כאשר כל אופנוע מקבל עיצוב בסגנון תצוגת אחד מבקבוקי הוויסקי של ג'ק דניאלס, וכולם מיועדים לאספנים – של אופנועים ושל וויסקי.

107 היחידות יגיעו עם לוגו 'ג'ק דניאלס' מוטבע על מדרכי הרגליים, המושב, מיכל הדלק, כיסוי מסנן האוויר – עם מספור היחידה – וכן במקומות נוספים. עוד שינוי הוא בולמי פוקס עם כיוון עומס קפיץ אלקטרוני. מבחינה מכנית אין שינוי לעומת הגרסה הרגילה.

Indian-Challenger-Jack-Daniels (4)

הצ'לנג'ר הושק בישראל בקיץ, והוא יושב על פלטפורמת המנוע הרביעי של אינדיאן – אחרי המנועים של סדרות הסקאוט, הצ'יף וה-FTR. המנוע החדש שנקרא PowerPlus – הומאז' לאינדיאן פאוורפלוס שיוצר בין השנים 1924-1916. נפח מנוע הווי-טווין מקורר הנוזל הוא 1,769 סמ"ק בדיוק, והוא מספק 122 כ"ס ב-5,500 סל"ד ולא פחות מ-18.1 קג"מ ב-3,800 סל"ד. בין הצילינדרים יש זווית של 60°, ומערכת התזמון מורכבת מגל-זיזים עילי וארבעה שסתומים לצילינדר. המנוע מצויד בתיבת הילוכים בת שש מהירויות, ובהן הילוך שאותו מכנה אינדיאן אוברדרייב אמיתי – כלומר כזה שבו הגלגל האחורי מסתובב לאט יותר מהמנוע. הקו האדום מגיע ב-6,500 סל"ד, ומערכת ניהול המנוע מספקת שלושה מצבי רכיבה לבחירת הרוכב, וכן סיוע למצמד.

הצ'לנג'ר, שהוא האופנוע הראשון שנבנה סביב מנוע ה-PowerPlus החדש, נבנה בקונספט של באגר, ומעבר לעיצוב הרטרו-מודרני הוא מגיע עם בקרת שיוט, פנסי LED היקפיים, מפתח קירבה, ותיקי אוכף בנפח כולל של 68 ליטרים. הפיירינג הקדמי מציע משקף מתכוונן, ושלדת האלומיניום החדשה והקלה וכן בולם הפוקס האחורי והמתכוונן אמורים לספק יציבות רבה לצד ספורטיביות בסגמנט.

את הבטיחות מייצגת יחידת ה-IMU של בוש, שעליה הולבשו מערכות כמו ABS לפניות יחד עם בקרת אחיזה בקו ישר ובפניות (רק בגרסאות הבכירות). את הטכנולוגיה מייצג מסך בגודל 7″ שעושה הכל ומתחבר לטלפון – אינדיאן RideCommand בשפתם.

מחיר גרסת הג'ק דניאלס בארצות הברית גבוהה ב-5,000 דולר אמריקאי מזה של הגרסה הרגילה, שעולה בישראל, בגרסת הדארק הורס, 230,205 ש"ח. כאמור, רק 107 יחידות ייבנו, וסביר להניח שיש כבר רשימת המתנה הממתינה אצל הסוכנים.

Indian-Challenger-Jack-Daniels (2)

Indian-Challenger-Jack-Daniels (5)

Indian-Challenger-Jack-Daniels (1)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM-890-ADV-Test-028

חדש בארץ: גרסת A1 לק.ט.מ 890 אדוונצ'ר

הק.ט.מ 890 אדוונצ'ר מקבל גרסת L עם 95 כ"ס, שאותה ניתן להגביל ל-47.6 כ"ס לבעלי רישיון נהיגה A1, ובהמשך אף להסיר את ההגבלה - בניהול המנוע וברישיון הרכב

תגובה אחת

  1. Avatar

    יש משהו יותר מכוער מהפיירינג הקדמי של הצ׳לנג׳ר?
    רק בודק…🤣

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן