דף הבית / חדשות / אינדיאן מציגה: שתי מהדורות עילית מיוחדות
Indian-Specia-Editions-2025-04

אינדיאן מציגה: שתי מהדורות עילית מיוחדות

אינדיאן מציגה גרסאות מיוחדות של הצ'לנג'ר ושל הפרסוט, שיגיעו לייצור במהדורה מוגבלת עם מנוע ה-112 החדש 1,834 סמ"ק, לצד תוספות וצביעה מיוחדת לעומת הגרסאות ה'רגילות'

באינדיאן מציגים גרסאות קצה מפוארות לצ'לנג'ר (Challenger Elite) ולצ'יפטיין (Pursuit Elite) – ב-350 ו-250 יחידות בהתאמה, כאשר שתי הגרסאות נושאות את מנוע הפאוורפלוס 112 (PowerPlus 112) החדש.

באינדיאן מציגים שתי גרסאות מיוחדות, והפעם הנציגים הם הצ'לנג'ר – באגר שהוצג בשנת 2019 והפרסוט (מרדף) שהוצג בשנת 2022  כגרסת תיור של הצ'לנג'ר. לעומת הצ'לנג'ר המצוייד בפני עצמו לפרסוט יש תוספות פיירינג מצדי האופנוע, כתוספת למסיכת החזית המסיבית. גדול יותר ומתכוונן, המושבים רחבים יותר, כאשר משענת המורכבת נתמכת בארגז אחורי גדול יותר ונפח האחסון הכולל של הפרסוט מסתכם ב-133 ליטרים. המושבים מחוממים, ויש מערכת שמע עם רמקולים איכותיים יותר. המשקל המלא קרוב ל-400 ק"ג.

Indian-Specia-Editions-2025-01

שתי הגרסאות מקבלות לכבוד האירוע את מנוע הפאוורפלוס 112 (PowerPlus 112) החדש מהשנה, שנוסה בהצלחה בעונה הקודמת של 'King of the Baggers' ומצטרף ל-108 הקיים, שהוא 'רק' וי-טווין מקורר נוזל בנפח 1,769 סמ"ק, עם 122 כ"ס ב-5,500 סל"ד ולא פחות מ-18.1 קג"מ ב-3,800 סל"ד. בין הצילינדרים יש זווית של 60°, ומערכת התזמון מורכבת מגל-זיזים עילי וארבעה שסתומים לצילינדר. לגרסת ה-112 החדשה – שכאמור מגיע לכאן – נפח של 1,834 סמ"ק, 126 כ"ס ו-18.5 קג"מ, שמאפשרים גם סל"ד סופי גבוה יותר, אם-כי באינדיאן לא סיפקו נתונים על סיבובי המנוע אלא רק הצהרה.

שתי הגרסאות כוללות אביזרי אלקטרוניקה כדוגמת סיוע בלימה בעלייה, מערכת בלימה משולבת, התרעת שטחים מתים המשוקפת במראות, התרעת רכבים מתקרבים מאחור וכיול אלקטרוני לעומס הקפיץ של בולם הפוקס האחורי. יש מערכת ניהול המנוע המספקת שלושה מצבי רכיבה לבחירת הרוכב, וכן סיוע למצמד. יש יחידת IMU של בוש, שכוללת ABS להטיה ובקרת אחיזה בקו ישר ולפניות. השליטה והבקרה דרך מסך TFT בגודל 7″ שעושה הכל ומתחבר לטלפון עם אפליקציית אינדיאן RideCommand. לסיום יש בקרת שיוט ומפתח קירבה.

שתי הגרסאות יגיעו בצביעה ייחודית הכוללת שילוש צבעים בהיר (לבן-אדום-שחור) לצ'לנג'ר בהשראת האינדיאן של ג'ין ווקר ששבר את שיא המהירות היבשתי בשנת 1920 ושלושה צבעים כהים יותר (ירוק בקבוק-ירוק בהיר-שחור) לפרסוט בהשראת אופנועי צבא ארצות הברית בשנת 1916. יש עיטורים מיוחדים לשניהם, לוחיות עם מספר סידורי ומושבי עור בתפירת יד. באינדיאן ייצרו 350 יחידות לצ'לנג'ר עילית ו-250 יחידות לפרסוט עילית, כאשר קרוב לוודאי שתהיה אפשרות להזמינם גם בישראל.

Indian-Specia-Editions-2025-12

Indian-Specia-Editions-2025-06

Indian-Specia-Editions-2025-07

Indian-Specia-Editions-2025-11

Indian-Specia-Editions-2025-13

Indian-Specia-Editions-2025-14

Indian-Specia-Editions-2025-16

Indian-Specia-Editions-2025-17

Indian-Specia-Editions-2025-05

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Motoguzzi Griso 4

נוסטלגיה: מוטוגוצי גריסו

השבוע נתקלנו במוטוגוצי גריסו המיוחד של זיו אופנהיים, וזו הזדמנות טובה להיזכר בנייקד המיוחד של מוטוגוצי שיוצר במשך 11 שנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן