דף הבית / חדשות / אינדיאן משיקה בישראל את הצ'לנג'ר החדש
Indian-Chalanger-Launch-047

אינדיאן משיקה בישראל את הצ'לנג'ר החדש

אינדיאן משיקה בישראל את הצ'לנג'ר - באגר ספורטיבי חדש עם מנוע וי-טווין 1,800 סמ"ק חדש של אינדיאן, הרביעי במספר, ועם אבזור רב; המחיר: החל מ-210 אלף ש"ח

ד.ל.ב מוטורספורט משיקה בישראל את האינדיאן צ'לנג'ר – אופנוע חדש לחלוטין של אינדיאן, בקונספט באגר, עם מנוע וי-טווין בנפח 1,800 סמ"ק המפיק 122 כ"ס, ועם קונספט ביצועיסטי ומאובזר.

הצ'לנג'ר הוצג לפני כשנה וחצי, והוא יושב על פלטפורמת המנוע הרביעי של אינדיאן – אחרי המנועים של סדרות הסקאוט, הצ'יף וה-FTR. המנוע החדש שנקרא PowerPlus – הומאז' לאינדיאן פאוורפלוס שיוצר בין השנים 1924-1916. נפח מנוע הווי-טווין מקורר הנוזל הוא 1,769 סמ"ק בדיוק, והוא מספק 122 כ"ס ב-5,500 סל"ד ולא פחות מ-18.1 קג"מ ב-3,800 סל"ד. בין הצילינדרים יש זווית של 60°, ומערכת התזמון מורכבת מגל-זיזים עילי וארבעה שסתומים לצילינדר. המנוע מצויד בתיבת הילוכים בת שש מהירויות, ובהן הילוך שאותו מכנה אינדיאן אוברדרייב אמיתי – כלומר כזה שבו הגלגל האחורי מסתובב לאט יותר מהמנוע. הקו האדום מגיע ב-6,500 סל"ד, ומערכת ניהול המנוע מספקת שלושה מצבי רכיבה לבחירת הרוכב, וכן סיוע למצמד.

אינדיאן צ'לנג'ר לימיטד
אינדיאן צ'לנג'ר 'בייס'

הצ'לנג'ר, שהוא האופנוע הראשון שנבנה סביב מנוע ה-PowerPlus החדש, נבנה בקונספט של באגר, ומעבר לעיצוב הרטרו-מודרני הוא מגיע עם בקרת שיוט, פנסי LED היקפיים, מפתח קירבה, ותיקי אוכף בנפח כולל של 68 ליטרים. הפיירינג הקדמי מציע משקף מתכוונן, ושלדת האלומיניום החדשה והקלה וכן בולם הפוקס האחורי והמתכוונן אמורים לספק יציבות רבה לצד ספורטיביות בסגמנט.

את הבטיחות מייצגת יחידת ה-IMU של בוש, שעליה הולבשו מערכות כמו ABS לפניות יחד עם בקרת אחיזה בקו ישר ובפניות (רק בגרסאות הבכירות). את הטכנולוגיה מייצג מסך בגודל 7″ שעושה הכל ומתחבר לטלפון – אינדיאן RideCommand בשפתם.

הצ'לנג'ר מגיע בשלוש תצורות: גרסת הבסיס, גרסת דארק הורס מושחרת כולה, וגרסת לימיטד, עם צבעים לבחירה ועם הרבה כרום. שני האחרונים מגיעים עם מערכות הבקרה והאלקטרוניקה המלאות.

מחירים (על הכביש כולל אגרות):

  • אינדיאן צ'לנג'ר: 210,205 ש"ח
  • אינדיאן צ'לנג'ר לימיטד: 230,205 ש"ח
  • אינדיאן צ'לנג'ר דארק הורס: 230,205 ש"ח

 

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

RX 300 2T My25 (8)

בטא מציגה את דגמי המוטוקרוס לשנת 2025

בבטא מציגים את דגמי המוטוקרוס של 2025 - ה-RX450 וה-RX300 הדו-פעימתי שמציע השנה יותר כוח ושלדה חדשה

2 תגובות

  1. Avatar

    האם יש רוורס באופנוע הוא שוקל בסביבות 330 קילו זה בעיה להוזז אחורה בלי עזרה

  2. Avatar

    מעניין העיצוב, שלא לטעמי, אבל מכבד.
    במכוניות הפרונט נמוך והאחורה מורם. פה בדיוק הפוך. הפרונט עמוס וגבוה, והאחורה נמוך.
    תתחדשו.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן