ד.ל.ב מוטוספורט משיקה בישראל שלושה דגמים חדשים של הצ'יף – באולם תצוגה חדש ומפואר, ייעודי למותג.
אופנועי אינדיאן של העידן החדש בבעלות פולאריס נמצאים בישראל מאמצע 2017. בתחילה עם סדרות הצ'יף והסקאוט, ובהמשך החברה הקנדית-אמריקאית המשיכה לפתח דגמים נוספים כמו ה-FTR והצ'לנג'ר. כעת, עם הגעתם ארצה של שלושת דגמי הצ'יף החדשים המבוססים על המנוע והשלדה החדשים, בד.ל.ב מוטוספורט משיקים את שלושת הכלים החדשים באולם תצוגה חדש ומפואר ברחוב שוקן 18 בתל-אביב.
האולם החדש נמצא ברחוב שוקן 18 – צמוד לאולם של ק.ט.מ בשוקן 16 ולאולם החדש של רויאל אנפילד בשוקן 14. כך מייצרת ד.ל.ב מוטוספורט רצף של שלושת מותגי האופנועים שבבעלותה במתחם אחד. כמו האולמות של רויאל אנפילד ושל ק.ט.מ, גם האולם החדש של אינדיאן מעוצב בקפידה בהתאם לקוד העיצובי של היצרנית עצמה, והושקעו בו משאבים רבים ומחשבה רבה. התוצאה לטעמנו יפהפייה, ובהחלט ראויה למותג פרימיום. גם במקרה הזה אנחנו ממליצים לכל רוכב, וגם למי שאינו רוכב, לבקר באולם התצוגה ולהתרשם מהעיצוב ומהעושר בלב דרום תל-אביב.
באולם התצוגה תמצאו את כל דגמי אינדיאן, כאמור החל מצ'יפים וסקאוטים, דרך FTR ועד צ'לנג'ר, וכן פריטי לבוש, אביזרים, חלקים ושיפורים ממותגים. את אולם התצוגה, כמו את פעילות אינדיאן בישראל, מנהל זיו אופנהיים – מוותיקי ענף האופנועים בישראל.

שלושה צ'יפים חדשים
אינדיאן הוא אחד ממותגי האופנועים הוותיקים. הוא הוקם ב-1901 בארה"ב, בעיירה ספרינגפילד שבמסצו'סטס, ובנקודה מסוימת בהיסטוריה גם היה מותג האופנועים הגדול ביותר בעולם. לא רק אינדיאן הוא מותג עבר מפואר, אלא גם שם הדגם – צ'יף. הצ'יף הראשון הוצג ב-1921, והשם הזה המשיך עם אינדיאן עד לפשיטת הרגל ב-1953. סימן ההיכר המזוהה ביותר עם הצ'יף היה ידית ההילוכים הגדולה לצד מיכל הדלק, יחד עם רגלית הקלאץ', זאת למרות שייצורו של הדגם הלא סטנדרטי הזה החל רק ב-1948.

לשם ציון הדרך חשפו באינדיאן שלושה דגמים חדשים של הצ'יף, אשר נושאים פלטפורמה זהה הכוללת מנוע וי-טווין Thunderstroke 116 (1,890 סמ"ק) המפיק 16.5 קג"מ, שלושה מצבי רכיבה (רגיל, תיור וספורט), בקרת שיוט ומערכת פליטה כפולה. יש תאורת LED היקפית, מערכת התנעה ללא מפתח KEYLESS, שלדה ומערכת מתלים זהה הכוללת שלדת פלדה, בולמים קדמיים קארטרידג' בקוטר 46 מ"מ ומהלך של 132 מ"מ, בסיס גלגלים של 1,626 מ"מ, גובה מושב של 662 מ"מ, מיכל דלק של 15.1 ליטרים, צמיגי פירלי נייט דרגון ומשקל מלא של 304 ק"ג. לכולם יש מערכת Ride Command הכוללת מסך מגע המקרין גם את מערכת הניווט ומאפשר חיבור לסלולר. כרגיל אצל אינדיאן, ניתן לצייד את שלושת הדגמים במעל 70 תוספות מקטלוג השיפורים.
הצ'יף דארק הורס (Chief Dark Horse) מגיע עם חישוקים יצוקים בקוטר 19″ מלפנים, פנס קדמי חשוף, כידון Drag נמוך, רגליות רוכב ממורכזות ומושב יחיד.
מחיר: 149,900 ש"ח

הצ'יף בובר דארק הורס (Chief Bobber Dark Horse) מגיע עם חישוקי שפיצים בקוטר 16″ מלפנים, כידון Mini-ape hanger גבוה, רגליות שממוקמות יותר קדימה, כיסוי לזרועות המזלג ומושב יחיד.
מחיר: 159,900 ש"ח
הסופר צ'יף לימיטד (Super Chief Limited) מגיע עם משקף קדמי פריק, תיקי צד מעור שחור, מושב מורכב, כידון 'רגיל', כיסויי מזלג וגימור כרום למערכת הפליטה.
מחיר: 169,900 ש"ח