דף הבית / חדשות / אכיפת דו-גלגלי – עכשיו גם עם מצלמות טקטיות
מצלמה טקטית שטח הפרדה

אכיפת דו-גלגלי – עכשיו גם עם מצלמות טקטיות

משטרת התנועה החלה לאכוף רכיבת דו-גלגלי על שטחי הפרדה - בעזרת מצלמות טקטיות

משטרת התנועה הארצית מתחילה לשים דגש מיוחד על רכיבת אופנועים וקטנועים על שטחי הפרדה צבועים ('זברה'), כשחלק מהאכיפה תתבצע על-ידי מצלמות טקטיות.

כך נראית המצלמה הטקטית
כך נראית המצלמה הטקטית

דובר משטרת התנועה הוציא היום (ד') הודעה לעיתונות, ובה הוא מציין כי בתקופה הקרובה יושם דגש על רכיבת אופנועים וקטנועים על שטחי הפרדה צבועים. הסיבה: מתחילת השנה נהרגו – לטענת המשטרה – 10 רוכבי דו-גלגלי על שוליים ועל שטחי הפרדה, ונפצעו 64. המטרה היא להגביר את בטיחות הרוכבים על-ידי אכיפה משטרתית ומתן דו"חות תנועה לרוכבים שירכבו על שטחי ההפרדה הצבועים.

אם עד עכשיו אכיפה שכזו נעשתה על-ידי שוטרים – בנידות או על-גבי אופנועים של מתנ"א – הרי שמעכשיו מתווסף גם אמצעי טכנולוגי בדמות המצלמות הטקטיות של משטרת התנועה, שנכנסו לשימוש זה מכבר. אם רוכב יצולם על-ידי מצלמה טקטית כשהוא רוכב על שטח הפרדה, הוא יקבל את הדו"ח לביתו בדואר. להערכתנו, עיקר האכיפה תהיה בכביש 20 (איילון), באזור המחלפים של תל-אביב וגוש דן, אולם לא מן הנמנע שאכיפת שטחי הפרדה תתבצע גם במקומות נוספים בארץ.

צפו בצילום וידאו מהמצלמה הטקטית של משטרת התנועה:

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 41, רוכב על אופנועים 25 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

55106_Haaker-Husq2019-Cudby-010

בהוסקוורנה חוגגים 100 אליפויות עולם

בהוסקוורנה מציינים את המספר העגול של 100 אליפויות עולם המתפרשות על פני 59 שנות מרוצים

10 תגובות

  1. ממה שראיתי מצלמות אלו מותקנות בעיקר על המעקה/גדר הפרדה על מנת לצלם נהגים המדברים/מתעסקים בסלולרי. כנראה יכול לשמש גם כדי לצלם רוכבי אופנועים..

  2. אוכפים מה שקל ומה שמאפשר להכניס יד לכיס של אנשים

  3. עדיף רכיבה על השוליים ולא להיטחן על ידי רכבים ומשאיות. לא נכון שנהרגו בנסיעה על השוליים, המטרה היא רק לרשום דוחות.

  4. מתעסקים בבולשיט הרכיבה על הפסים הללו כשנעשית בזהירות ,עוזרת להציל חיים לא ליטול אותם. אבל מתי בישרעל לא מתעסקים בבולשיטטט ????

  5. טוב מאוד, צריך לחנך את הרוכבים שחושבים שהכביש הוא שלהם, ולצערינו הרב הרבה פעמים מוצאים את עצמם מרוחים עליו… לא עלינו.

  6. אדון אורן היקר! הרוכבים בישרעהל הם מיעוט .מה עם לחנך את הנהגים אשר רובם "לא" מתפעלים כלי רכב שמשקלו בן פי 5 ל 7 ממשקל ד"וג ממוצע ומבצעים כל פעולה פרט לנהיגה?

  7. בזמן שפקוק מסוכן יותר לרוכבים לרכב צמוד לקו ההפרדה ולרכבים או בין הרכבים ולא על קו ההפרדה.

  8. עדיף לרכב בשוליים ולא לחזור לכביש שיש שטח הפרדה . החזרה מאד מסוכנת ועדיף להשאר בחיים מאשר לקבל דוח לא צודק משוטר או מצלמה נקודה

  9. דוקטור לפיזיקה גרעינית

    אחרי מחקרים וסימולציות תלת מימדית – כאשר הכביש פקוק, רכיבה במהירות שלא עולה על 42 קמש בטוחה יותר מרכיבה בין המכוניות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO