דף הבית / חדשות / בטא: גרסת EVO פקטורי משופרת ל-2025
EVO FACTORY 2T MY 2025_ACTION (2)

בטא: גרסת EVO פקטורי משופרת ל-2025

בטא מציגים את גרסת ה-EVO פקטורי של שנת 2025 המיועדת לרוכבים מקצועיים ותחרותיים - עם שיפורים שמתמקדים בעיקר בתחום המתלים

גרסת הפקטורי המקצועית של אופנוע הטריאל EVO של בטא מתעדכנת לשנת 2025 עם מזלג חדש ובולם מאלומיניום.

כמדי שנה מציגים בבטא בחודש אוגוסט את גרסת ה-EVO המעודכנת לשנת 2025, וכמדי שנה בחודש דצמבר מוצגת גרסת הפקטורי המקצועית. השינויים מבחינת השלדה בדגם הפקטורי – המיועד לרוכבים מקצועיים – לעומת הסטנדרטי, הם אפשרויות כוונון נוספות למזלג עם הידראוליקה משופרת ומשולשים מוזהבים וקלי משקל – אלו תורמים לחסכון כללי של ק"ג אחד ומאפשרים גם יותר אפשרויות כיוון לכידון. הבולם מקצועי יותר עם יותר יכולות שיכוך בכל חלקי מהלך הבולם, וכן יותר אפשרויות כוונון.

EVO FACTORY 300 4T MY 2025
EVO FACTORY 300 4T MY 2025

דגמי הפקטורי גם מציעים מפלט מטיטניום המפחית כ-600 גרם, מערכת בלימה משופרת לעומת הגרסה הרגילה, שמתבטאת בדיסקים ורפידות איכותיים יותר של גלפר וברייקטק בהתאמה, וכן מצמד מחוזק. יש משבת מנוע מחובר לגוף הרוכב בעזרת שרוך, רדיאטור משופר, חישוקי Excel כחולים (חדש ל-2025) בקוטר 21″ ו-18″ עם צמיגי מישלין X-light המתאימים לכידון הכחול, ויש גרפיקה ייחודית ומעודכנת לשנת 2025.

כמו בגרסה ה'רגילה', לשנת דגם 2025, מתרכזים האיטלקים בתחום הבולמים. המזלג הקדמי מתוצרת Ollé חדש ומגיע בקוטר רחב יותר של 39 מ"מ – מ"מ אחד יותר משנה קודמת. בבטא ממשיכים עם המזלג ה-א-סימטרי – כלומר צד ימין וצד שמאל שונים. בצד שמאל יש קפיץ מתכוונן שדרכו מכוונים את גובה המתלה, כשבצד ימין מכוונים את השיכוכים השונים. לכל צד יש נפח שמן שונה עבור התפקידים השונים. עוד שינוי לשנת 2025 הוא קארטריג' חדש בצד שמאל, שגם ארוך יותר השנה ב-2 מ"מ ומכויל אחרת מאשר הגרסה הרגילה, עם קשיחות לטובת רכיבה אגרסיבית יותר. המזלג ניתן לכיול מלא כמובן, וכל השינויים נועדו גם להפחית במשקל עם שימוש בצינורות פלדה דקים יותר וגם לאפשר יותר אלסטיות לחלק הקדמי לטובת דיוק ורגש של הרוכב. בגרסת הפקטורי המזלג מוזהב עם טיפול TiN שמפחית את החיכוך בצינורות המזלג. הבולם האחורי, גם מתוצרת Ollé, חדש גם הוא, עשוי מאלומיניום שקל יותר מהפלדה של שנה שעברה.

גרסאות ה-EVO וה-EVO פקטורי לשנת 2025 של בטא צפויות להגיע לישראל בהזמנה אישית בלבד, בשל שוק קטן מאוד. טרם נקבעו מחירים.

EVO FACTORY 250-300 2T MY 2025
EVO FACTORY 250-300 2T MY 2025
EVO FACTORY 125 2T MY 2025
EVO FACTORY 125 2T MY 2025

EVO FACTORY 2T MY 2025 - Detail (1)

EVO FACTORY 2T MY 2025 - Detail (2)

EVO FACTORY 2T MY 2025 - Detail (3)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Vespa 946 Snake (1)

וספה 946 – מהדורה מיוחדת לשנת הנחש הסינית

בפיאג'ו מציגים גרסה מיוחדת של הווספה 946 בעיצוב המוקדש לשנת הנחש הסינית; זוהי הגרסה השלישית מתוך 12, כאשר גם בכל אחת מהשנים הבאות תוצג גרסה מיוחדת אחרת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן