דף הבית / חדשות / בטא: דגמי אנדורו חדשים ל-2020
Beta-RR-2020-009

בטא: דגמי אנדורו חדשים ל-2020

יצרנית אופנועי השטח האיטלקית משחררת דגמי אנדורו חדשים לגמרי לשנת 2020 - דור חדש של אופנועי אנדורו

בטא מציגים את סדרת דגמי האנדורו RR עם שמונה דגמי ביניים של שתיים וארבע פעימות – חדשים לגמרי לשנת 2020. 

יצרנית אופנועי השטח האיטלקי הוותיקה בטא היא בבעלות משפחתית מאז היווסדה ב-1905 תחת השם 'ביאנקי', כשמוצריה אז היו רק אופניים. עם סיום מלחמת העולם השנייה זנחו את השם ביאנקי לטובת בטא והתמקדו באופנועי אנדורו, טריאל ודו"שים קלילים. כעת משחררת החברה את דגמי האנדורו של 2020, ו מדגישה שדגמי ה-RR לשנת 2020 חדשים לגמרי.

בטא RR - דור חדש ל-2020
בטא RR – דור חדש ל-2020

בבטא ממשיכים עם סדרת המנועים המוכרת: 2 פעימות – 125 / 200 / 250 / 300 סמ"ק ו-4 פעימות – 350 / 390 / 430 / 480 סמ"ק. המנועים במרובעי הפעימות עוצבו מחדש על מנת להפחית במשקל – 1 ק"ג לטענתם, ולשפר את מרכז הכובד על-ידי מיקומם מחדש של הקלאץ' ושל גל הארכובה. בבטא מפרטים את החלקים החדשים לעומת 2019 ובכללם הקלאץ', גלגל התנופה, משאבת המים – לשיפור הקירור, הצילינדר וראש המנוע, מובילי השמן, קיצור והפחתת המשקל מההילוכים וממנגנון ההילוכים, חיישן חדש לניוטרל ועדכון מפת ניהול המנוע.

לדגמי ה-250 / 300 סמ"ק הדו-פעימתיים התווסף גל איזון להפחתת הוויברציות ושיפור העברת הכוח לאורך קשת הסל"ד. דגם ה-125 סמ"ק זכה במערכת פליטה חדשה לגמרי ומכסה קלאץ' חדש.

השלדה בכל הדגמים חדשה לחלוטין, חזקה, צרה וקלה, ועם גאומטריה שונה מהשנים הקודמות. גם שלדת הזנב חדשה, והזרוע האחורית הוארכה לשיפור האחיזה והיציבות. בבטא ממשיכים ומתארים שיפורים למערכת המתלים, מערכת הקירור, קיבולת מיכל הדלק, כידון רחב יותר, רגלית צד משופרת ועיצוב מחודש. בשורה התחתונה, בבטא נגעו, החליפו ושיפרו כל רכיב ורכיב לעומת השנים הקודמות, והלכה למעשה מדובר בדור חדש של אופנועי אנדורו.

ואחרי הכל יש גם פלסטיקה חדשה – מהמסיכה ועד הכנף האחורית – מודרנית וקרבית יותר למראה.

דגמי 2020 יתחילו את שיווקם בעולם בסוף החודש. נעדכן לגבי השוק המקומי ומחירים.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

DSC_3002

בית המשפט: הפול תשלם פיצויים לרוכב ששכר אופנוע ונהרג

חברת 'הפול' סירבה לפצות משפחה של צעיר שנהרג בתאונת דרכים בתואנה שמדובר בהשכרה ולא בחכירה; בית המשפט חייב את החברה לשלם פיצויים בסך של כ-1.5 מיליון ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar

    מה עם מילה על דיגמי ה S שנמוכים יותר?

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן