בבטא ממשיכים את תהליך האבולוציה לשמונת דגמי האנדורו, וחושפים את ליין דגמי 2022 עם גרפיקה חדשה כל-אדומה, מנוע 300 דו-פעימתי משודרג, מערכת מיפוי מנוע משודרגת לדגמי הארבע פעימות, ובנוסף שיפורים בבולמים ובמצמד.
כשבועיים לאחר חשיפת הקרוסטריינר החדש ל-2022 מציגים בטא את דגמי ה-RR – ליין האנדורו של בטא. הדגמים ממשיכים לכלול ארבעה דגמים דו-פעימתיים (125, 200, 250 ו-300 סמ"ק) ועוד רביעיית ארבע פעימות (350, 390, 430 ו-480 סמ"ק). השינוי הראשון הבולט לעין הוא הגרפיקה הכל-אדומה החדשה לדגמי 2022.
מנוע גרסת ה-300 סמ"ק הדו-פעימתי (בתמונה בראש הידיעה) מתחדש לגמרי עם צילינדר בעל קוטר קדח גדול יותר, בוכנה חדשה ושסתום כוח חדש. בנוסף, גל הארכובה חדש עבור מהלך הבוכנה הקצר יותר. יש גם משתיק בעל קוטר קטן יותר לשיפור הנשימה בסל"ד גבוה. ה-RR300 וה-RR250 מקבלים מצמד חדש עם קפיצים חדשים. ה-RR125 מקבל צילינדר ושסתום כוח חדשים.
כל דגמי הארבע פעימות מקבלים את המצמד החדש והרך יותר, וכן מפות ניהול מנוע חדשות עם דגש על שיפור מצבי הרטוב / יבש ויעילות השימוש בבלימת המנוע. יש בולם אחורי חדש בכל הדגמים עם כיול מחודש לשיכוך הכיווץ ושליטה נפרדת על שיכוך הכיווץ האיטי והמהיר.
דגמי האנדורו RR של בטא צפויים להגיע לשווקים, ובכלל זה לשוק הישראלי, במהלך הקיץ. מחירים טרם נמסרו. בתקופה הקרובה יחשפו בבטא גם את דגמי הרייסינג של 2022. נמשיך לעדכן.