דגמי המוטוקרוס לשנת 2025 של בטא משדרגים את ה-RX300 הדו פעימתי וה-RX450 הבכיר.
בשנת 2021 הציגו בבטא את אופנוע המוטוקרוס האיטלקי הראשון מאז שנת תחילת שנות ה-80. המהלך התחיל עם כניסה לאליפות המוטוקרוס העולמית עם גרסת 450 סמ"ק ארבע פעימות שבעונת 2024 גם התחילה בארה"ב, וייצור מהדורה מיוחדת לשוק האמריקאי של גרסת מוטוקרוס דו-פעימתי בנפח של 300 סמ"ק, שהגיעה השנה גם לאירופה.
בגרסת ה-RX300 מדובר על המנוע של ה-RR300 (RR X-PRO משנת 2025), כלומר דו-פעימתי בנפח 293.1 סמ"ק, מקורר נוזל, עם חמישה הילוכים (בניגוד לשישה באנדורו) והתנעה חשמלית. לשנת 2025 המנוע חזק יותר ועולה ליותר סל"ד עם שדרוגים לצילינדר ולתזמון, כאשר לצד זה יש קלאץ' מחוזק יותר, משתיק משופר, מערכת קירור משופרת ומיכל דלק שירד לכ-7 ליטר להפחתת המשקל.
שלדת הכרומולי חוזקה יותר השנה (וזהה ל-RX450) עם חיבור חדש למסטר צילינדר בבלם האחורי (מתוצרת ניסין), אשר חדש ואמור להיות חזק ועמיד יותר לאורך זמן. גם דווחו שיפורים לשלדה האחורית שמאפשרת שחרור בלחיצת כפתור למושב. הבולמים גם שופרו וכוילו מחדש, כאשר קוטר הבולם האחורי גדל ל-50 מ"מ לטובת עמידות גבוהה יותר והפחתת טמפרטורת השמן בעומסים כבדים. לבסוף יש רגליות רוכב חדשות, פלסטיקה חדשה וגרפיקה עדכנית.
ה-RX450 עם עדכונים למפות המנוע, חיזוקים לשלדה ולבולמים, גלגל שיניים אחורי שהוא כעת בעל 51 שיניים, ציר גלגל אחורי שקוטרו גדל ל-22 מ"מ, מצבר ליתיום-יון חזק יותר, רגליות חדשות וגרפיקה עדכנית לשנת 2025.
בשלב זה אין מידע לגבי הגעת צמד הדגמים בכלל לישראל או על מחירם הצפוי ברישוי אפור.
יפה מאוד