בבטא מציגים לשנת הדגם 2026 גרסה משופרת מנוע של ה-RX450 הבכיר, ומפצלת את ה-RX300 הדו-פעימתי לשתי גרסאות בנפחי מנוע של 250 ו-350 סמ"ק.
בשנת 2021 הציגו בבטא את אופנוע המוטוקרוס האיטלקי הראשון מאז שנת תחילת שנות ה-80. המהלך התחיל עם כניסה לאליפות המוטוקרוס העולמית עם גרסת 450 סמ"ק ארבע פעימות, וגם לאור הזרקורים באליפות הסופרקרוס והמוטוקרוס בארה"ב – שם התוצאות בינוניות בשלב זה. כמו כן, היה ייצור מהדורה מיוחדת לשוק האמריקאי של גרסת מוטוקרוס דו-פעימתית בנפח של 300 סמ"ק, שהגיעה בשנה שעברה גם לאירופה.

גרסת ה-RX450 ארבע פעימות הבכירה קיבלה לשנה שעברה עדכונים למפות המנוע, חיזוקים לשלדה ולבולמים, גלגל שיניים אחורי שהוא כעת בעל 51 שיניים, ציר גלגל אחורי שקוטרו גדל ל-22 מ"מ, מצבר ליתיום-יון חזק יותר ורגליות חדשות. השנה הם התמקדו בבטא בעיבוי עקומת הכוח לטובת היציאה והשליטה מפניות בעזרת ראש מנוע חדש, סעפת יניקה חדשה, מפת ניהול מנוע מעודכנת ומערכת פליטה חדשה. כמובן שיש גרפיקה של דגם 2026.
לגרסת ה-RX300 של שנה שעברה היה את המנוע של ה-RR300 (RR X-PRO משנת 2025), כלומר מנוע דו-פעימתי בנפח 293.1 סמ"ק, מקורר נוזל, עם חמישה הילוכים (בניגוד לשישה באנדורו) והתנעה חשמלית. לשנת 2026 הדגם מתפצל לשני נפחים, שנבדלים בנפח כמובן, שנובע ממהלך בוכנה שונה (72 מ"מ ב-250 סמ"ק; 73.6 מ"מ ב-350 סמ"ק), מצת עם ראש כפול ב-350 וראש יחיד ב-250, יחס ההעברה הסופי בשרשרת ואורך המשתיק.
האופנועים מיועדים להגיע לאירופה במהלך החודש הקרוב, כאשר בשלב זה אין מידע לגבי הגעתם לישראל או על מחיריהם הצפויים ברישוי אפור
