בביואל חושפים את הסופרטורינג (SuperTouring) – האופנוע החמישי על אותה הפלטפורמה, עם מנוע הווי-טווין האימתני, והפעם ספורט-תיור מזווד לכביש.
את ההקדמה הקבועה שלנו על ביואל נשמור לסוף. למה קבועה? משום שבחברה מטפטפים אחת לתקופה דגם חדש לגמרי שנכנס גם הוא לרשימת ההזמנה המוקדמת, שכן גם קודמיו טרם נמסרו ללקוחות. התכנון של החברה עם הבעלים החדשים והשם הישן להציג לא פחות מעשרה דגמים שונים בשלוש שנים הקרובות. הדגם הראשון שהוצג היה ההאמרהד 1190 – סופרבייק עם 185 כוחות סוס שיגיע גם בגרסת נייקד – ה-1190SX. לאחר מכן הוצג ה-1190 באחה DR – אופנוע שטח עם אותו המנוע ו-175 כ"ס. הדגם הרביעי הוא הסופר קרוזר – פאוור-קרוזר שתוכנן בשיתוף פעולה עם מעצב העל רולנד סנדס.
עכשיו מגיע למערכה הסופרטורינג, עם אותה הפלטפורמה הכוללת מנוע וי-טווין בנפח 1,190 סמ"ק עם 72° בין שני הצילינדרים המפיק כאן 185 כ"ס ב-10,000 סל"ד ו-14 קג"מ ב-8,000 סל"ד. יש חישוקי 17″, דיסק בלימה קדמי יחיד בקוטר 386 מ"מ – כמעט בקוטר החישוק עצמו, משקף קדמי וסט מזוודות צד מאלומיניום. כיסוי מיכל הדלק עשוי מסיבי פחם. אין עוד נתונים על אלקטרוניקה או פרטים טכניים, כאשר התכנון הוא לצאת חלק מהדגמים לקראת סוף שנת 2024.
מותג ביואל התחיל תחת המהנדס המוכשר אריק ביואל, שהמותג ביואל נושא את שמו, אשר עבד בעבר עבור הארלי דיווידסון. הוא פרש ופתח חברה משלו הנושאת, כאמור, את שמו (Buell). ההיסטוריה מראה שהוא נתקל תמיד בקשיים כלכליים – למרות האופנועים האיכותיים שאותם ייצר, שהציגו חשיבה רבה מחוץ לקופסה – ותמיד הגיע בסופו של דבר לפשיטת רגל. הפעם האחרונה הייתה ב-2017, כשנאלץ לסגור (שוב) את EBR (אריק ביואל רייסינג) – שבגלגול האחרון שלה עבדה פחות משנה. הזכויות למותג המקורי נשארו קבורים אצל הארלי דיווידסון, אך בשנה שעברה המותג ביואל חזר, אך ללא קשר ליזם ובעל השם המקורי. מעניין מה הוא חושב על הגלגול הנוכחי.
לסופר דיוק אותם נתונים.
נראה כאילו תוכנן במקור להיות חשמלי ואז באמצע הם החליטו פאק דאט שיט נעשה אותו נורמלי.