בבימוטה חושפים בתערוכת מילאנו את ה-KB4 – ליטר רטרו-ספורטיבי עם מנוע ארבעה צילינדרים המפיק 142 כ"ס ומגיע מקוואסאקי, עם מכלולי קצה ועם עיצוב איטלקי יפהפה.
לאחר ה-H2 טזי מלפני שנתיים, פרי שיתוף הפעולה של בימוטה עם קוואסאקי – המחזיקה במחצית ממניות בימוטה, מציגים בבימוטה את הדגם השני פרי שיתוף הפעולה, הנקרא KB4. המנוע הוא מגיע מהנינג'ה 1000SX – ארבעה צילינדרים בשורה בנפח 1,043 סמ"ק, 142 כ"ס ב-10,000 סל"ד ומומנט של 11.3 קג"מ ב-8,000 סל"ד. יש כמובן מצערות חשמליות. יחד עם מערכת בקרת אחיזה רב-שלבית, מצבי ניהול מנוע מובנים ואפשרות להתאמה אישית, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת שיוט, ABS להטיה ולוח שעונים TFT עם קישורית לסלולר.
מערכת הבולמים מורכבת ממזלג אוהלינס NIX30 הפוך בקוטר 43 מ"מ מלפנים ובולם אוהלינס TTX36 מאחור – מתכווננים במלואם כמובן – יחד עם זרוע אחורית מאלומיניום. מעטה הפיירינג עשוי מקרבון קל משקל ויקר, ויחד עם פנס ה-LED העגול מלפנים משלב עיצוב של שיתופי הפעולה הישנים של בימוטה וקוואסאקי משנות ה-70 ו-80, יחד עם אלמנטים שנלקחו מה-YB10 של שנות ה-90. תעלות האוורור מזרימות אוויר לאורך כל האופנוע ועד לרדיאטור ששינה את מקומו אל מתחת לשלדת הזנב. מערכת הבלימה היא של ברמבו עם קליפרים מדגם Stylema וצמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ מלפנים, ודיסק יחיד בקוטר 220 מ"מ מאחור. המשקל היבש עומד על 189 ק"ג.
לצד דגם הפיירינג המלא, הציגו בבימוטה גם את ה-KB4 RC, שהוא אותו האופנוע בדיוק, רק נטול פיירינג – נייקד-רטרו-קרבי. המחירים צפויים לעמוד על סביב 30,000 יורו באירופה, כאשר ניתן יהיה להזמין את ה-KB4 גם בישראל במהלך השנה הבאה אצל יבואני בימוטה לישראל – ליגל.