דף הבית / חדשות / בימוטה: טיזר ל-KB4 החדש
bimota kb4

בימוטה: טיזר ל-KB4 החדש

בימוטה משחררים שתי תמונות מטושטשות של הדגם החדש - KB4, ופרטים נוספים על מערכת המתלים המיוחדת

בבימוטה ממשיכים לעבוד על הדגם השני בשיתוף הפעולה עם קוואסאקי, ומשחררים שתי תמונות מטושטשות.

bimota kb4-2

לאחר ה-H2 טזי, פרי שיתוף הפעולה עם קוואסאקי, בבימוטה עובדים על הדגם השני שייקרא KB4 וצפוי להיות דגם ספורטיבי קטן ממדים עם מנוע ליטר. ה-KB4 החדש יקבל את המנוע של הנינג'ה 1000SX עם 4 צילינדרים בשורה בנפח 1,043 סמ"ק, 142 כ"ס ומצערות חשמליות. בנוסף יהיו מערכת בקרת אחיזה חדשה, 3 מצבי רכיבה, אפשרות להתאמה אישית, וקוויקשיפטר לשני הכיוונים.

bimota ohlins

את השלדה תספק בימוטה, כשבדגם הזה נראה מזלג קדמי הפוך קונבנציונלי, בניגוד לזרוע הקדמית בטזי. בבימוטה שואפים ליצור אופנוע קומפקטי בממדים בשילוב עם מנוע גדול – מעין ממשיך רוחני לבימוטה KB1 מסוף שנות ה-70 שנשא את מנוע הקוואסאקי Z1000. מערכת הבולמים תהיה של אוהלינס בשתי קונפיגורציות, דבר שמרמז על דגם 'פשוט' יותר ודגם מצויד יותר: האחד עם כוונון עומס ידני (בתמונה) והשני עם מערכת סמי-אקטיבית חשמלית.

בבימוטה כאמור שחררו שתי תמונות מטושטשות שאינן חושפות שום פרטים חדשים. האיטלקים, בכל מקרה, ינסו לעמוד בלוחות הזמנים המקוריים על-מנת להציג בחודשים הקרובים את ה-KB4 החדש, למרות העיכובים שנכפו עליהם בגלל מגפת הקורונה.

 

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

FAM_ENDURO_250_450_MY26_DAY_3_ACTION_0124

טריומף חושפת את אופנועי האנדורו החדשים

בטריומף חושפים את ה-TF 250-E ואת ה-TF 450-E - שני אופנועי אנדורו חדשים לגמרי עם מנועי ארבע פעימות בנפחים של 250 ו-450 סמ"ק

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן