בבימוטה ממשיכים לעבוד על הדגם השני בשיתוף הפעולה עם קוואסאקי, ומשחררים שתי תמונות מטושטשות.
לאחר ה-H2 טזי, פרי שיתוף הפעולה עם קוואסאקי, בבימוטה עובדים על הדגם השני שייקרא KB4 וצפוי להיות דגם ספורטיבי קטן ממדים עם מנוע ליטר. ה-KB4 החדש יקבל את המנוע של הנינג'ה 1000SX עם 4 צילינדרים בשורה בנפח 1,043 סמ"ק, 142 כ"ס ומצערות חשמליות. בנוסף יהיו מערכת בקרת אחיזה חדשה, 3 מצבי רכיבה, אפשרות להתאמה אישית, וקוויקשיפטר לשני הכיוונים.
את השלדה תספק בימוטה, כשבדגם הזה נראה מזלג קדמי הפוך קונבנציונלי, בניגוד לזרוע הקדמית בטזי. בבימוטה שואפים ליצור אופנוע קומפקטי בממדים בשילוב עם מנוע גדול – מעין ממשיך רוחני לבימוטה KB1 מסוף שנות ה-70 שנשא את מנוע הקוואסאקי Z1000. מערכת הבולמים תהיה של אוהלינס בשתי קונפיגורציות, דבר שמרמז על דגם 'פשוט' יותר ודגם מצויד יותר: האחד עם כוונון עומס ידני (בתמונה) והשני עם מערכת סמי-אקטיבית חשמלית.
בבימוטה כאמור שחררו שתי תמונות מטושטשות שאינן חושפות שום פרטים חדשים. האיטלקים, בכל מקרה, ינסו לעמוד בלוחות הזמנים המקוריים על-מנת להציג בחודשים הקרובים את ה-KB4 החדש, למרות העיכובים שנכפו עליהם בגלל מגפת הקורונה.