בימוטה מציגה בתערוכת מילאנו 2022 את ה-BX450, אשר נותן פרשנות איטלקית המתבססת ל-KX450X, המוטוקרוס של קוואסאקי, וייוצר במהדורה מוגבלת.
לאחר ה-H2 טזי, פרי שיתוף הפעולה של בימוטה עם קוואסאקי – המחזיקה כידוע במחצית ממניות בימוטה, וה-KB4 – הליטר רטרו-ספורטיבי, מפתיעים בבימוטה ובוחרים להיכנס לסגמנט חדש עבורם עם ה-BX450. לא מדובר על אופנוע חדש, שכן למעשה זה קוואסאקי KX450X, שהיא גרסת הקרוס-קאנטרי של המוטוקרוס המוכר KX-F450
לעומת גרסת המוטוקרוס נראה כאן מיפוי פחות אגרסיבי למנוע, בולמי שוואה מעט רכים יותר עם מזלג בקוטר 49 מ"מ, התנעה חשמלית, רגלית צד, מיכל דלק גדול יותר בנפח 10.7 ל', בלמים 'עדינים' יותר, חישוק "21 מלפנים עם מהלך של 305 מ"מ, חישוק 18″ מאחור עם מהלך גלגל של 307 מ"מ, צמיגי מצלר סיקס דייז, וגיר חמישה הילוכים עם יחס העברה סופי של 51/13. יש מערכת תאורה מלאה, מגני ידים, מפלט ארו (Arrow) עם סופית מקרבון ומשקל יבש מוצהר של 110.2 ק"ג.
העיצוב מקבל צבעים של בימוטה ויגיע במהלך שנת 2023 כמהדורה מוגבלת ויקרה משמעותית מהאח הירוק, כאשר אין עדיין נתונים על שניהם. בבימוטה גם מתכוונים להתחרות עימו, ככל הנראה באחת האליפויות המקומיות באיטליה.