הדגם השני של בימוטה בעידן קוואסאקי כבר יהיה אופנוע ליטר ספורטיבי עם ממדים ומשקל של אופנוע 600. קבלו את ה-KB4.
כזכור, קוואסאקי רכשו לפני מספר חודשים מחצית ממניות בימוטה. בתערוכת מילאנו האחרונה נחשף הכלי הראשון המשותף לשני היצרנים – הבימוטה H2 טזי, שקיבל את מנוע ה-H2 בעל מגדש העל של קוואסאקי ו-230 כ"ס. כמו בטזי המקורי, גם כאן העניין המרכזי הוא המתלה הקדמי הלא-קונבנציונלי שעושה שימוש בזרוע קדמית, בולם קדמי ומוטות היגוי, ולמעשה מפריד את כוחות הבלימה והשיכוך מכוחות ההיגוי. אם בטזי המקורי המתלה היה בנוי ממסבך משולשי פלדה, הרי שכאן ב-H2 טזי מדובר בזרוע קדמית מאלומיניום – בדיוק כמו הזרוע האחורית.
כעת נחשפות סקיצות של אופנוע נוסף של בימוטה, פרי שיתוף הפעולה עם קוואסאקי. הדגם החדש, שיקרא KB4, יקבל את המנוע של הנינג'ה 1000SX, שהחליף השנה את ה-Z1000SX. מדובר במנוע 4 צילינדרים בשורה בנפח 1,043 סמ"ק המפיק 142 כ"ס ועם מצערות חשמליות, מערכת בקרת אחיזה חדשה, מערכת ניהול מצבי רכיבה עם 3 מצבים ואפשרות להתאמה אישית וקוויקשיפטר לשני הכיוונים.
את השלדה תספק בימוטה, כשבדגם הזה נראה מזלג קדמי הפוך קונבנציונלי, בניגוד לזרוע הקדמית בטזי. בבימוטה שואפים ליצור אופנוע קומפקטי בממדים, יחד עם מנוע גדול. מעין ממשיך רוחני לבימוטה KB1 מסוף שנות ה-70 שנשא את מנוע הקוואסאקי Z1000.
אנו מצפים לראות את הדגם לקראת סוף השנה, סביר להניח לקראת תערוכת מילאנו 2020 שתיערך בחודש נובמבר.