ככל הנראה יציגו בבנלי השנה את ה-TRK552, אשר יחליף את רב-המכר הנוכחי וישדרג אותו בעיקר בתחומי המנוע, השלדה והאלקטרוניקה.
הבנלי TRK502 הוצג בשנת 2017 ונכנס לקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני עם שתי גרסאות: 'רגילה' עם חישוקים יצוקים בקוטר 17″ ומהלך מתלה קצר יחסית שנועד לשימושי כביש בלבד, וגרסת 'X' עם חישוקי שפיצים, גלגל 19″ מלפנים, 10 מ"מ נוספים במהלך הגלגל לטובת העלאת יכולות השיכוך, הגובה ומרווח הגחון. ה-TRK502 זכה לפופולריות גבוה באירופה ובישראל עם מכירות נאות.
ידיעות שמגיעות מסין, ארץ הייצור של בנלי (במקור מאיטליה ונקנה על-ידי קונצרן סיני בשנת 2005), מעדכנות כי עוד השנה יוצג המחליף, אשר ייקרא ככל הנראה TRK552. עיקרי השינויים הידועים לנו בשלב זה מדברים על הגדלת הנפח של מנוע הטווין המקבילי ל-549 סמ"ק (לעומת 500 סמ"ק כיום), עם השארת נתון ההספק על 47.6 כ"ס באירופה וישראל לטובת קטגוריית הרישוי A1, וכן עיבוי נתון המומנט לעומת 5 הקג"מ במנוע הנוכחי. הזרוע האחורית תוחלף לאחת מאלומיניום, מזלג המרזוקי בקוטר 50 מ"מ מלפנים יקבל יכולות כיול מסוימות, והבלמים יוחלפו לתוצרת J.Juan.
מבחינת אלקטרוניקה, הבנלי TRK552 החדש יקבל צג TFT מודרני עם קישורית לסלולר ותאורת LED היקפית. ככל הנראה לא יהיו בקרות אחיזה או מצבי ניהול מנוע, אלא רק מערכת ABS כנדרש ללא יכולות ניתוק. העיצוב יתעדכן וידמה ל-TRK702X החדש (בתמונה בראש הידיעה; מבחן בקרוב כאן בפול גז). הדור החדש יגיע בשתי גרסאות כמו קודמו, כאשר גרסת ה-'X' האדוונצ'רית יותר צפויה להוביל את טבלת המכירות בין שני האחים.
בשלב זה אין מידע על מועד הצגת הדור החדש או המחיר, שצפוי להיות יקר יותר לעומת הדור הנוכחי. נמשיך לעדכן.