בנלי יציגו את ה-TRK800, האדוונצ'ר החדש והחשוב עם מנוע טווין מקבילי בנפח 754 סמ"ק וכ-80 כוחות סוס, בתערוכת מילאנו שתתחיל ב-23 בנובמבר.
על האדוונצ'ר הצפוי של בנלי אנחנו מדברים כבר מעל שנה וחצי, עוד כשראינו את ה-SRB750 (בתמונה בראש הידיעה) – הדגם של קבוצת Qianjiang הסינית (QJ) – בעלת הבית של בנלי. בבנלי משחררים טיזר המבשר את 23 בנובמבר כתאריך החשיפה של הדגם החדש – בתערוכת מילאנו 2021. בבנלי לא משחררים פרטים על הדגם, אך ניתן לזהות מאפיינים עיצוביים ברורים של ה-TRK502 הסופר-פופולרי.
אנו מעריכים שגרסת ה-800 סמ"ק תכיל את המנוע של הלאונצ'ינו 800. המנוע הוא טווין מקבילי בנפח 754 סמ"ק המפיק 81.6 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-6.8 קג"מ ב-6,500 סל"ד. הוא בעל 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, והמצערות בקוטר 42 מ"מ. תיבת ההילוכים בת 6 מהירויות, ויש קלאץ' מחליק כסטנדרט. קרוב לוודאי שבולמי המרזוקי ובלמי הברמבו יעברו גם הם לאדוונצ'ר הגדול.
לפני שלושה שבועות פרסמנו כי מסמכי פטנט חדשים חשפו כי דגם נוסף מתוכנן לצאת ולהרחיב עוד יותר את משפחת ה-TRK. כאן מדובר על גרסת 700 סמ"ק, שתגיע עם מנועו של ה-CFMOTO 700 CL-X, כלומר טווין מקבילי בנפח 693 סמ"ק, אשר מגיע עם מצערות חשמליות וקלאץ' מחליק. ההספק המקסימלי עומד על 75 כ"ס והמומנט על 6.83 קג"מ.
גם כאן צפויים שני דגמים – גרסת X עם חישוקי שפיצים המתאימים יותר לשבילים (קדמי בקוטר "19), יחד עם ה-TRK700 הרגיל שמגיע עם חישוקים יצוקים – שניהם בקוטר "17 עם צמיגי כביש. בשלב זה אין מידע נוסף, למעט תמונות חתוכות. אנו מאמינים כי גרסת ה-800 תקבל מכלולים איכותיים יותר ומערכות אלקטרוניקה מהמובילות, ואילו גרסת ה-700 סמ"ק תציע מכלולים ואבזור נחותים מעט יותר לטובת מחיר אטרקטיבי.
הטיזר של הבנלי TRK 800 החדש: