דף הבית / חדשות / בנלי: לאונצ'ינו 800 חדש ב-2 גרסאות
Benelli-Leoncino-800-010

בנלי: לאונצ'ינו 800 חדש ב-2 גרסאות

בנלי חושפת צמד דגמי לאונצ'ינו חדשים בנפח 754 סמ"ק, האחד לכביש והשני - טרייל - עם אוריינטציית שטח

בנלי מציגה בתערוכת מילאנו צמד דגמי לאונצ'ינו 800 חדשים, האחד לשימושי כביש והשני עם אוריינטציית שטח; קבלו את הלאונצ'ינו 800 והלאונצ'ינו 800 טרייל.

בנלי לאונצ'ינו 800
בנלי לאונצ'ינו 800

צמד הלאונצ'ינו 800 החדשים יושבים על הפלטפורמה של ה-752S שהוצג בשנה שעברה. המנוע הוא טווין מקבילי בנפח 754 סמ"ק המפיק 81.6 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-6.8 קג"מ ב-6,500 סל"ד. הוא בעל 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, והמצערות בקוטר 42 מ"מ. תיבת ההילוכים בת 6 מהירויות, ויש קלאץ' מחליק כסטנדרט.

השלדה גם היא זהה לזו של ה-752S, כשמדובר בשלדת מסבך משולשי פלדה. יחד עם זאת, מערכת המתלים פה הותאמה לקונספט הלאונצ'ינו: את הזרוע האחורית מצינונות הפלדה החליפה זרוע אלומינום, ויש בולם אחורי של קאיאבה עם כיווני עןמס קפיץ ושיכוך החזרה. גם המתלה הקדמי מכובד ביותר: זהו מזלג הפוך של קאיאבה מטיפוס קארטרידג' בקוטר 50 מ"מ, המציע כיוונים מלאים. מהלכי הגלגל עומדים על 130 מ"מ לגרסת הכביש ו-140 מ"מ לטרייל.

בנלי לאונצ'ינו 800 טרייל
בנלי לאונצ'ינו 800 טרייל

צמד הדגמים מציעים חישוקי שפיצים, כשגרסת הכביש מגיעה עם חישוקי "17 וצמיגי כביש פירלי MT-60 במידות 120/70ZR17 ו-180/55ZR17, ואילו גרסת הטרייל מגיעה עם חישוקי "17 מאחור ו-"19 מלפנים, וצמיגי פירלי STR במידות 170/60R17 ו-120/70R19. גובה המושב עומד על 800 מ"מ בגרסה הרגילה ו-818 מ"מ בטרייל – בגלל מהלך המתלה הארוך יותר וחתך הצמיגים הגבוה היותר. עוד במכלולי השלדה – קליפרים רדיאליים מונובלוק של ברמבו על דיסקים בקוטר 320 מ"מ, וכמובן שיש מערכת ABS. המשקלים- 220 ק"ג לגרסת הכביש ו-224 ק"ג לטרייל, כולל נוזלים ודלק.

צמד הלאונצ'ינו מגיעים עם פנסי LED היקפיים, וכן עם מסך TFT צבעוני חדש, אבל מעבר למפרט הטכני המכובד ביותר יש את עניין העיצוב: בבנלי לוקחים את פלטפורמת ה-752 ומתאימים אותה לקונספט הלאונצ'ינו. כך למשל יש מיכל דלק חדש ומעוצב בנפח 15 ליטרים, ויש מושב תואם שלטענת בנלי נוח מאוד לרוכב ולמורכב. מלפנים יש פנס אליפטי, כשגרסת הטרייל מקבלת גם מגן רוח ראלי קטן. הבדל עיצובי נוסף בין צמד הדגמים נמצא במערכת הפליטה: גרסת הכביש מגיעה עם דוד פליטה יחיד בצד האופנוע, בעוד גרסת הטרייל מגיעה עם דוד כפול גבוה יותר שמשתלב מצוין עם חישוקי הדו"ש והעיצוב הכללי. בעינינו הם נראים נפלא!

בעתיד הקרוב יתברר אם צמד הלאונצ'ינו 800 החדשים יגיעו ארצה, ואם כן אז מה יהיו מחיריהם. נקווה מאוד שיגיעו, שכן בנלי כבר הוכיחו שהיא מייצרת אופנועים איכותיים למדי, ובמחירים טובים מאוד. נמשיך לעדכן.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 41, רוכב על אופנועים 25 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

MP3-HPE-Launch-013

פיאג'ו MP3 300 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

הפיאג'ו MP3 300 HPE Sport החדש אמור לשפר את החסרונות של ה-300 הקודם; לקחנו אותו למבחן ארוך טווח של חצי שנה כדי לענות על כמה שאלות

3 תגובות

  1. הרווח שם של טנק הדלק מבאס..
    אפשר תמיד לבדוק איך "עידנו" אותו למשל במונסטר…

  2. קול-בי קריינות ודיבוב

    יפיופיים.
    איזה כיף שיש תחרות, כל אחד ומה שמתאים לו.

  3. שנה שלישית עם בנלי… הרבה חששות בתחילת הדרך בעניין האיכות שהתבדו בגדול.
    היום לאחר טרייד אין לאופנוע מאותו מותג ואותו דגם…. ממליץ בענק!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO