תמונות טיזר שב.מ.וו-הודו פרסמו חושפות שבחברה מתכוונים להציג בקרוב את ה-G 310 RR – גרסת פול פיירינג ספורטיבית של ה-G 310 R, ואח נוסף ל-G 310 GS.
בב.מ.וו מתכוונים להרחיב את משפחת דגמי ה-310 משתי גרסאות (הנייקד G 310 R והאדוונצ'ר G 310 GS) לשלוש – עם הצגת ה-G 310 RR החדש. גרסת הפיירינג המלא מתבססת על ה-TVS אפאצ'י RR310 – שכבר נמכר בהודו. המנוע צפוי להגיע משני הדגמים הקיימים, כאשר מדובר על נפח של 313 סמ"ק עם 34 כ"ס ב-9,500 סל"ד ו-2.85 קג"מ ב-7,500 סל"ד. המשקל צפוי לעמוד על כ-175 ק"ג, והבולמים יגיעו מקאיאבה. מערכת ניהול המנוע תציע מצערות חשמליות ומערכת אנטי-דימום – העלאה אוטומטית של סל"ד הסרק העוזרת בהתנעה ובמניעת דימום.

סדרת ה-310 של ב.מ.וו מתוכננת מהמסד עד הטפחות במטה ב.מ.וו שבמינכן, גרמניה, אבל מיוצרים בהודו – במפעלי TVS, איתה חתמה ב.מ.וו על שת"פ ארוך טווח לייצור אופנועים קטנים וזולים, בדומה לשת"פ בין ק.ט.מ האוסטרית ובג'אג'. הייצור כולו מתבצע במפעלי TVS בהודו, על שני פסי ייצור ייעודיים לצורך השת"פ הזה – אחד של מנועים והשני של הרכבת האופנועים. החלקים כולם, כולל אלו של ספקי המשנה, מיוצרים בהודו ובמזרח, וכך כאמור גם ההרכבה, אולם בקרת האיכות והייצור היא גרמנית.
אין עדיין פרטים נוספים על הב.מ.וו G 310 RR החדש, והוא צפוי להיחשף ממש בימים הקרובים. נמשיך לעדכן.
