ב-CFMOTO צפויים להציג עוד השנה את גרסת ה-800MT-X של האדוונצ'ר הגדול, עם יותר מיקוד לרכיבת שטח.
ה-CF MOTO 800MT הוא אדוונצ'ר-כביש עם מנוע טווין מקבילי שמגיע מהק.ט.מ 790 אדוונצ'ר (LC8c) המספק 95 כ"ס ב-9,250 סל"ד ו-7.65 קג"מ ב-8,000 סל"ד. יש מערכת בולמים של קאיאבה מתכווננת במלואה עם מזלג הפוך מלפנים ובולם יחיד מאחור, ויש מערכת בלמים של J. Juan עם קליפרים רדיאליים ודיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ. מערכות האלקטרוניקה כוללת חיישן IMU למדידת אינרציה, כשעליו הוטמעה מערכת ABS להטיה וביטול אוטומטי למאותתים. יש בקרת שיוט וניטור לחץ אוויר בצמיגים, פנסי LED היקפיים – כולל פנסים מתכווננים לפנייה. גרסה זו מתומחרת בישראל ב-65 אלף ש"ח, כשמעליה יש את גרסת הטורינג עם חישוקי שפיצים, סט מזוודות ותוספות נוספות שמעלה את המחיר ל-75 אלף ש"ח. בשנה שעברה הוצגה גרסת האקספלור של ה-800MT הכוללת רדאר אחורי לזיהוי רכבים המגיעים מאחור, בקרת אחיזה חדשה, מסך גדול יותר וצמיגי מישלין.
נכון לעכשיו מתגברות ההערכות כי ב-CFMOTO יציגו עוד השנה גרסת המיועדת יותר לרכיבות שטח, ומקבילה ל-790 אדוונצ'ר R שאינה מיוצרת יותר (הוחלפה עם ה-890). המשמעות היא שאת חישוקי וצמיגי ה-110/80-19 ו-150/70-17 יחליפו 90/90-21 מלפנים ו-150/70R18 מאחור. אנחנו לא מצפים לבולמי WP כמו בק.ט.מ, אלא לקאיאבה עם מהלכי גלגל ארוכים יותר מאשר הגרסאות האחרות, ואם נצטרך לנחש אז סביב 240 מ"מ בכל קצה. אנחנו גם משערים כי המשקל יהיה באותו האזור, כשמדובר על 189 ק"ג (ללא דלק) עם מיכל דלק של 20 ליטר שעוד צריך למלא. מבחינת אלקטרוניקה ה-800MT-X יוסיף עוד פונקציות לרכיבת כביש כמו מצבי מנוע מתאימים וניתוק של ה-ABS ובקרת האחיזה. בתמונות ניתן לראות כנף קדמית גבוהה לטובת הייעוד החדש.
בשלב זה אין עוד פרטים מלאים או מועד להצגה של ה-CFMOTO 800MT-X, אך אנחנו מעריכים כי הוא יוצג לקראת סוף השנה ויעבה את פורטפוליו הגרסאות הקיימות של CFMOTO.