MV אגוסטה מציגה במילאנו – התערוכה הביתית שלה – צמד דגמים חדשים. הראשון הוא ברוטאלה 800 חדש, הסנונית הראשונה ממשפחת הברוטאלה המשודרגת (דגמים נוספים, למשל 675 ו-1000 יוצגו בעתיד), וגן גרסת RC סופר-קרבית ל-F3 בנפחים 675 ו-800 סמ"ק.
הברוטאלה 800 החדש עבר בעיקר מתיחת פנים רצינית על מנת להקנות לו מראה מודרני יותר (ולא שהדגם היוצא לא נראה מודרני וסקסי, כן?), אבל גם שינויים מכאניים רבים – כולל במנוע ובשלדה. מנוע הטריפל בנפח 800 סמ"ק הוחלש מ-125 ל-116 כ"ס ב-11,500 סל"ד ויחס הדחיסה ירד מ-13.1 ל-12.3, כל זאת כדי לעמוד בתקנות יורו 4 החדשות. יחד עם זאת, המומנט המרבי עלה ל-8.45Nm ב-7,600 סל"ד, כש-90% מהמומנט מתקבלים כבר ב-3,800 סל"ד, מה שאומר שהמנוע הזה גמיש במיוחד. יש גם קלאץ' הידראולי וקוויקשיפטר להעלאה והורדת הילוכים. בשלדה ומכלוליה נעשו שינויים, בעיקר כדי להקנות לברוטאלה יותר יציבות. כך למשל בסיס הגלגלים גדל ל-1,400 מ"מ והמפסע גדל גם הוא – ל-103.5 מ"מ. הצמיגים הם של פירלי, מדגם דיאבלו רוסו 3 החדשים.
אבל הערך המוסף של הברוטאלה הוא ללא ספק העיצוב המיוחד, וכאן שמרו ב-MV אגוסטה על הקווים של הברוטאלה, אבל נתנו לו מראה רענן ומודרני יותר. יש מושב שמחולק לשניים וידיות מורכב מוחבאות, יש פנסי LED מלפנים, מאחור ובמאותתים, יש לוח שעונים חדש ומודרני, וגם מערכת הפליטה עוצבה מחדש. לטעמנו זהו אחד מהנייקדים-סטריטפייטרים היפים ביותר שמיוצרים היום. הוא צפוי להגיע ארצה, אך מחירו טרם נקבע.
האופנוע השני שהוצג הוא גרסת RC סופר-קרבית של ה-F3 בנפחים 675 ו-800 סמ"ק, כרפליקה לאופנועי הסופרספורט של היצרנית שהשתתפו השנה באליפות הסופרספורט העולמית. צמד האופנועים ייוצרו במהדורה מוגבלת של 350 יחידות, חתומים על ידי רוכבי MV אגוסטה – ג'ולס קלוזל ולורנזו זנטי, וכמו ה-F4RC – גם הם זוכים לצביעה ברפליקת AMG וצבעי דגל איטליה. כרפליקות מסלול הם מקבלים בעיקר תוספות אסתטיות שנועדו להקנות להם מראה קרבי יותר, כמו למשל כיסויים למראות, מושב בודד, לוחית מספר מקוצרת, וכן כיסוי אופנוע עם לוגו החברה וסטנד מקורי לגלגל האחורי. כמה סקס אפיל באופנוע אחד!