יצרנית הבלמים האיטלקית ברמבו מוציאה קריאת שירות (ריקול) לחלק מדגמי האופנועים המגיעים עם רפידות הבלימה של המותג; אין מידע לגבי ישראל בשלב זה.
ברמבו יזמו קריאת שירות לרפידות מסוג BRM10B המורכבות על קליפרים רדיאליים בחלק מדגמי דוקאטי, טריומף, אפריליה, ודגמים נוספים שנמכרו ברחבי העולם. הסיבות שנמנו הן ריכוז גבוה של ניקל בתרכובת הרפידה שגורם להפחתת אחוז שטח המגע. בנוסף, ישנה אפשרות לחדירת נוזלים לרפידה עצמה ומיקרו סדקים על משטח הנחושת ברפידה. שילוב כל הגורמים האלה עלולים לגרום לקורוזיה גבוהה ברפידות הבלם, ובתרחיש קיצון לניתוק הרפידה מהפלטה עליה היא מודבקת ולאיבוד השימוש בבלמים.
בין דגמי האופנועים שנקראו לשרות נמצאים דוקאטי 1299 סופרלג'רה, דגמי אפריליה טואונו ו-RSV4 משנים 2020-2017, וכן דגמים מסוימים של טריומף. לא אופנועים שנפוצים בישראל, אך בהחלט סיפור מעניין ששווה לעקוב אחריו. לברמבו, אגב, זוהי קריאת שירות שלישית בשנים האחרונות, לאחר שבשנת 2018 נקראו דגמים מסוימים למוסך לאחר כשל בייצור של רפידות לבלם האחורי וב-2017 עבור פגם במשאבת הבלם הראשית – גם אז למספר דגמי אפריליה שאף הוחלפו בישראל.