דף הבית / חדשות / ב.מ.וו: גרסאות חגיגיות לציון 40 שנים ל-GS
BMW-F750-850FS-40yrs-012

ב.מ.וו: גרסאות חגיגיות לציון 40 שנים ל-GS

משפחת ה-GS של ב.מ.וו חוגגת 40 שנים ולכבוד המאורע מציגים הגרמנים גרסאות צבע מיוחדות לאדוונצ'רים הבינוניים - כולל תוספות חדשות

ב.מ.וו מציגה גרסאות מיוחדות לדגמי ה-F850GS, F850GS, F750GS אדוונצ'ר – לרגל 40 שנים למשפחת ה-GS.

ה-F750GS, ה-F850GS וה-F850GS אדוונצ'ר בצביעת 40 שנה
ה-F750GS, ה-F850GS וה-F850GS אדוונצ'ר בצביעת 40 שנה

בשנת 1980 הוצג הב.מ.וו R80 G/S. קפיצה קטנה 40 שנים קדימה, מציינים הגרמנים את האירוע עם גרסאות צבע המכבדות את הדגמים המקוריים של המשפחה הענפה והמוצלחת. הצביעה השחורה-צהובה-כסופה תוצע בגרסאות הנפח הבינוני של המשפחה, ה-F750GS וצמד דגמי ה-F850GS וה-F850GS אדוונצ'ר.

שלושת הדגמים, החולקים פלטפורמה משותפת, מגיעים עם מנוע טווין מקבילי בנפח 853 סמ"ק עם גל ארכובה בזווית של 270 ו-450 מעלות בין פיני הארכובה. גרסת ה-750 הרכה מפיקה 77 כ"ס, ואילו גרסת ה-850 מגיעה ארצה עם הספק מקסימלי של 90 כ"ס – על אף שבעולם הכלי משווק עם 95 כ"ס. לשלושתם שלדת פלדה במבנה מונוקוק, מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מלפנים (ב-850 בלבד. ב-750 מזלג רגיל בקוטר 41 מ"מ). המשקלים המלאים עומדים על 229 ק"ג ו-224 ק"ג ל-F850GS ול-F750GS, בהתאמה. גרסת האדוונצ'ר מוסיפה מיכל דלק ענק של 23 ליטרים ואבזור רב כגון מגן גחון מקורי, מגני מנוע ושלדה לצדדים, מגני ידיים, תושבות לסט ארגזים, וכן פנסי ערפל LED.

בנוסף לגרסאות אלו, מודיעה ב.מ.וו על הוספת מספר פריטים למפרט הסטנדרטי של המשפחה כגון פנסי איתות LED, יציאת USB מהקונסולה המרכזית, מערכת ABS פרו להטיה, בקרת אחיזה דינמית (DTC) ותצוגת TFT צבעונית. לרשימת האופציות יתווספו בקרות רכיבה נוספות, תושבת ל-GPS ומושב מונמך עם סט-אפ מותאם למתלים.

BMW-F750-850FS-40yrs-004

BMW-F750-850FS-40yrs-003

BMW-F750-850FS-40yrs-001

BMW-F750-850FS-40yrs-005

BMW-F750-850FS-40yrs-006

BMW-F750-850FS-40yrs-010

BMW-F750-850FS-40yrs-011

BMW-F750-850FS-40yrs-007

BMW-F750-850FS-40yrs-008

BMW-F750-850FS-40yrs-009

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Yamaha XT500 79 2

נוסטלגיה: ימאהה XT500 – הזה שניצח את הדקאר

ה-XT500 המקורי משנת 1976 נחשב לאחד האופנועים החשובים ביותר של ימאהה, נמכר בהמוניו ואף ניצח את ראלי פריז דקאר האימתני

תגובה אחת

  1. Avatar
    ד. מהמושב

    סוהא עראפאת הצדיקה הי"ד בקומביניזון ורוד ושקוף מעוררת יותר השראה אסתטית מהתפלצות האלה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן