ב.ב.מ.וו מעדכנים את ארבעת דגמי ה-K1600 עם עדכוני מנוע לטובת יורו 5, עדכוני בולמים, רענון לעיצוב ומסך TFT מפוצל בגודל "10.25.
ה-K1600, דגם התיור של ב.מ.וו שהוצג בשנת 2011 וקיבל מתיחת פנים ב-2016, מקבל מספר עדכונים המתפרשים לרוחב ארבעת הדגמים במשפחה: GTL, GT, באגר וגרנד אמריקה. השינוי ההכרחי הוא עדכון מנוע ששת הצילינדרים בשורה בנפח 1,649 סמ"ק לעמידה בתקנות יורו 5. 160 כוחות הסוס נשארים במקומם, אך מתקבלים כעת במהירות הנמוכה ב-1,000 סל"ד (6,750 סל"ד), והמומנט עלה מעט ל-18.3 קג"מ.
מערכת המתלים האלקטרונית הסמי-אקטיבית של ב.מ.וו – Dynamic ESA 'הדור הבא' – מכוונת בעצמה את עומס הקפיץ ואת שיכוך ההחזרה לפי מצבי ניהול המנוע והאופנוע. נוספה מערכת MSR למניעת נעילת גלגל אחורי בעת האטה, ופנסי LED להטיה שגם מפצים על שינויי הגובה בעת האצה או בלימה.
חדש ל-2022 הוא מסך ה-TFT הגדול והמפוצל שראינו ב-R 18 B, עליו רכבנו בהשקה העולמית, שמגיע בגודל של "10.25. יש מערכת שמע משודרגת, וכן את שאר מערכות האלקטרוניקה והבטיחות העדכניות ביותר. באופן מעניין, מערכת הרדאר הקדמי לא הגיעה לסדרת ה-K1600.
דגמי הב.מ.וו K1600 המעודכנים לשנת 2022 יגיעו לישראל. מחירים טרם נמסרו.
- אומנם דור קודם, אך בהחלט מגניב: ב.מ.וו K1600 באגר במבחן סובב ישראל