הב.מ.וו R 1250 R מקבל לשנת 2023 עדכונים שמתמקדים בעיקר בתחום האלקטרוניקה ושדרוג מערכת התאורה.
הב.מ.וו R 1250 R הוצג בשנת 2018 כגרסת רודסטר הנושאת את מנוע הבוקסר החדש, שהוצג באותה השנה, על בסיס ה-R 1200 R הקודם. המנוע בנפח 1,254 סמ"ק עם תזמון השסתומים המשתנה ShiftCam, אשר משנה את תזמון ומהלך שסתומי היניקה בהתאם לסל"ד ולמצב המצערת, ומפיק 136 כ"ס ב-7,750 סל"ד ו-14.57 קג"מ ב-6,250 סל"ד.
לשנת 2023 משדרגים בב.מ.וו עם פנסי LED היקפיים (שלא היו עד כה). כאופציה בתשלום ניתן להתקין מערכת תאורה אדפטיבית לפניות, שיודעת להאיר ב-30° לתוך כיוון הפנייה ומתבססת על רדיוס העיקול ולא זווית האופנוע. התאורה גם משנה את גובהה בהתאם למטען או למורכב המעמיסים על האופנוע, ויש מאותתים חדשים המתבטלים אוטומטית. מערכת ניהול המנוע מקבלת מצב 'אקו' חדש לחסכון בדלק, שמתווסף למצבי הכביש והגשם הקודמים. כסטנדרט, ולא כאופציה, תשולב מערכת ה-ABS PRO להטיה, אשר גם מסתייעת ביחידת מדידה אינרציאלית (IMU) ומשלבת את שני הבלמים יחד בעת לחיצה על ידית הבלם הקדמי או האחורי (כל אחד מהמנופים מפעיל את שני הבלמים). גם בקרת האחיזה להטיה תגיע ללא עלות נוספת. למסך ה-TFT מצטרפת תצוגת ספורט אופציונאלית שמציגה גם מידע על זווית ההטיה. מושבי הרוכב והמורכב מגיעים עם אופציה לחימום.
ברשימת האופציות בתשלום נמצא השנה חישוקי שפיצים במידות 17″ עם מידות הצמיגים של 120/70 מלפנים ו-180/55 מאחור. המשקל היבש המוצהר ממשיך לעמוד על 239 ק"ג.
הב.מ.וו R 1250 R המעודכן צפוי להגיע לישראל בתחילת שנת 2023, כאשר המחיר העדכני טרם נמסר אך הוא צפוי להיות גבוה מאשר הגרסה הקודמת.