הב.מ.וו R1250RT מקבל מתיחת פנים ועדכונים לשנת 2021, כמו-גם התאמה הכרחית ליורו 5. כאופציה ניתן להוסיף מערכת בקרת שיוט אקטיבית המבוססת על רדאר.

בדומה ל-R1250GS, האדוונצ'ר הגדול של ב.מ.וו שחודש לשנת 2021, גם דגם התיור במשפחת הבוקסרים משתדרג ומיישר קו עם תקנות פליטת המזהמים העדכנית. מנוע הבוקסר בנפח 1,254 סמ"ק לא נפגע בנתונים וממשיך לספק את אותם 136 כ"ס ב-7,750 סל"ד ו-14.57 קג"מ ב-6,250 סל"ד. כמובן יחד עם מערכת תזמון שסתומים משתנה ShiftCam, אשר משנה את תזמון ומהלך שסתומי היניקה בהתאם לסל"ד ולמצב המצערת, שהוצגה ב-2018.
ה-R1250RT הסטנדרטי יגיע עם מערכת בקרת שיוט דינמית (DCC) היודעת גם לשמור על מהירות קבועה גם בירידות ארוכות אשר אינן דורשות האטה, יחד עם אופציה למערכת שיוט אקטיבית מבוססת רדאר (ACC) של בוש אשר מתאימה את מהירות האופנוע בהתאם למהירות התנועה מלפנים. הרוכב יכול לקבע את המערכת על-פי שלושה מרחקים שונים, עם מרחק מרבי של 120 מטרים. המערכת עובדת בספקטרום מהירויות רכיבה של 160-30 קמ"ש.

ה-RT יקבל מערכת תאורה אדפטיבית לפניות, שיודעת להאיר ב-30° לתוך כיוון הפנייה ומתבססת על רדיוס העיקול ולא זווית האופנוע. התאורה גם משנה את גובהה בהתאם למטען או מורכב המעמיסים על האופנוע. מערכת ה-DTC – מערכת בקרת האחיזה הדינמית – תגיע כסטנדרט בכל הדגמים, ומערכת ניהול המנוע תקבל אופציית 'ECO' לחסכון בדלק.
ה-R1250RT יקבל גם מערכת ABS PRO מעודכנת, אשר מסתייעת ביחידת מדידה אינרציאלית (IMU) ומשלבת את שני הבלמים יחד בעת לחיצה על ידית הבלם הקדמי – או האחורי (כל אחד מהמנופים מפעיל את שני הבלמים). מערכת הזינוק בעלייה הסטנדרטית מקבלת כאופציה גרסת HSC פרו, אשר משלבת חיישן זווית שמפעיל בהתאם את הבלם ומונע הדרדרות לאחור.
לצד מתיחת פנים ושינויי עיצוב קלים בחזית עם פיירינג חדש ונמוך יותר ופנסי LED חדשים, ה-RT גם יקבל מסך TFT חדש בגודל 10.25″ שיאפשר הקרנת מערכת הניווט. בנוסף, מערכת השמע משודרגת בדגם זה.
דגמי 2021 של ה-R1250RT יגיעו כמובן לישראל, ונפרסם מועד ומחירים ברגע שנקבל אותם.