דף הבית / חדשות / ב.מ.וו: ה-R18 מקבל גרסת קלאסיק

ב.מ.וו: ה-R18 מקבל גרסת קלאסיק

ב.מ.וו הציגו גרסה נוספת למשפחת ה-R18 - דגם הקלאסיק - המוסיף אבזור נוסף לעומת הדגם המקורי

ב.מ.וו מציגה את הדגם השני במשפחת ה-R18 – הקלאסיק – אשר מקבל אופי תיורי יותר עם אבזור רב.

לצד הדגם הרגיל של הב.מ.וו R18 החדש (אשר שיווקו החל בישראל), מצטרף דגם הקלאסיק אשר נבדל במשקף קדמי, מושב נוסע, תיקי צד, פנסי LED נוספים וגלגל קדמי בקוטר 16″. בנוסף, גם מערכת בקרת שיוט המגיעה כסטנדרט. כל הפריטים – המשקף, מושב, תיקים, ניתנים להסרה. ה-R18 קלאסיק יצא במהדורת 'First Edition', אשר תוסיף קווים לבנים לצביעה השחורה, חלקי כרום נוספים וכיתוב שם המהדורה.

ב.מ.וו R18 קלאסיק
ב.מ.וו R18 קלאסיק

מבחינה מכנית ה-R18 קלאסיק נשאר ללא שינוי עם מנוע הבוקסר המורכב משני הצילינדרים מאלומיניום, אשר מספקים את הנפח המדויק של 1,802 סמ"ק – על-ידי קוטר קדח של 107 מ"מ ומהלך בוכנה של 100 מ"מ. נתון ההספק הוא 91 כ"ס (67 קילווואט) המושגים ב-4,750 סל"ד (הקו האדום ב-5,750 סל"ד), והמומנט מרשים ועומד על 16.1 קג"מ המושגים ב-3,000 סל"ד – מעל 15 קג"מ מהם יימצאו בטווח בין 2,000 ל-4,000 סל"ד על-מנת לאפשר משיכה רציפה כבר מסל"ד רצפה. למנוע תיבת ההילוכים עם שישה הילוכים, ואופציה להילוך אחורי המאפשר יכולת להניע אחורה את 345 הק"ג (משקל יבש) בעזרת המתנע החשמלי – בדומה לכלים בסדרת ה-K1600 – וזאת בכדי לצאת ממקומות שאינם מאפשרים להסתובב.

השלדה היא מסוג פלדה במבנה מונוקוק עם מנוע המשמש כגורם נושא עומס, עם מתלה אחורי 'סופטייל', שנראה כאילו אין שם בולם, אלא שזה למעשה קיים ומציע מהלך גלגל של 90 מ"מ, כאשר מלפנים המזלג בקוטר 49 מ"מ מספק מהלך של 120 מ"מ.

יש 3 מצבי ניהול אופנוע – Rain (רטוב), Rock לעומס ו-Roll לשיוט, הניתנים גם לכיוון אישי. יש גם ABS ובקרת אחיזה מתקדמים – שניהם להטיה, מה שמעיד כמובן על חיישן מדידת אינרציה IMU המותקן גם הוא. יש גם בקרת שיוט, שעשויה להיות שימושית למי שמבלה הרבה זמן בכבישים בין-עירוניים ישרים וארוכים, ויש חימום לידיות, חיישני לחץ אוויר בגלגלים, מפתח קרבה KEYLESS, וכן פנסי LED היקפיים, כשהפנס הקדמי מתכוונן לפנייה ומפעיל פנס LED צידי שפותח את הפנייה כשהאופנוע עובר את ה-10 מעלות הטיה.

דגם הקלאסיק יגיע גם לישראל וצפוי לעלות מעט יותר מאשר דגמי PURE ו-First Edition, אשר נמכרים ב-199,000 ו-219,000 ש"ח בהתאמה.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KYMCO-DT-X360-004

קימקו חושפת את ה-DT X360 אדוונצ'ר

על בסיס מנועו של הדאונטאון 350 בנו בקימקו קטנוע אדוונצ'ר - DT X360; יגיע ארצה במהלך שנת 2021

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO