ב.מ.וו מציגה קונספט שני לסדרת ה-R18 החדשה – R18/2. הקונספט החדש ממקד עוד יותר את הכיוון שאליו הולכת סדרת ה-R18 החדשה שתיחשף ותגיע לייצור בזמן הקרוב.
כל הסימנים הראו שבב.מ.וו יציגו במילאנו את ה-R18 פיור – הסנונית הראשונה בסדרת דגמי ה-R18 החדשה עם מנוע הבוקסר בנפח 1,800 סמ"ק. בחצי השנה האחרונה חשפה ב.מ.וו קונספט ראשון – R18 – ואף נתנה את המנוע ל-3 סדנאות עיצוב בעולם על-מנת שיבנו סביב המנוע את הפרשנות שלהם לקרוזר גדול בעל מנוע בוקסר (למשל כאן, וגם כאן). אולם בסופו של דבר בב.מ.וו הציגו במילאנו דגם קונספט שני – R18/2 – אם כי לדעתנו הגרסה הסדרתית תהיה מאוד קרובה לקונספט.
בבסיס ה-R18 נמצא כאמור מנוע בוקסר חדש בנפח 1,800 סמ"ק, שבב.מ.וו טרם מפרסמים פרטים טכניים עליו כמו מומנט והספק, למעט העובדה שהוא מקורר אוויר/שמן. המנוע בגימור אפור-מט, כשראשי המנוע מצופים בשחור מבריק, והוא מהווה אלמנט מרכזי בעיצוב ה-R18.
שאר העיצוב מינימליסטי למדי, והוא כולל מיכל דלק 'טיפתי', פנס עגול עם כיסוי צנוע, מושב בודד וכנפיים קדמית ואחורית מינימליסטיות, והגלגלים בקוטר "19 מלפנים ו-"16 מאחור. כך לדעתנו תיראה גרסת ה-PURE המינימליסטית, ועל בסיס הפלטפורמה הזו ייבנו גם גרסאות נוספות – מאובזרות וגדולות יותר.
אנחנו נוטים להאמין שהגרסה הסדרתית הראשונה של ה-R18 תוצג כבר בתקופה הקרובה – בחודשים הראשונים של 2020. לאחר מכן יוצגו גרסאות נוספות. אנחנו גם בטוחים שעם הצגת הדגם הסדרתי הראשון בסדרה, בב.מ.וו יציגו קטלוג חלקים, שיפורים ואביזרים עשיר, שיאפשר לכל לקוח לעצב ולקסטם את ה-R18 שלו כראות עיניו. נמשיך כמובן לעדכן.
מי דיבר כאן על תקנות שקט של האופנוע ??