דף הבית / חדשות / ב.מ.וו: ה-R7 הנדיר מקבל חיים חדשים
BMW R7

ב.מ.וו: ה-R7 הנדיר מקבל חיים חדשים

סדנה אמריקאית מחדשת גרסה נדירה של ב.מ.וו משנות ה-30 והופכת אותו למכונה מודרנית ומרשימה קבלו את ה-R7 נוסטלגיה, על בסיס ה-R nine T

בשנת 1934 הוציאה ב.מ.וו גרסת קונספט מיוחדת של ה-R7 – דגם שיועד להיות ספורטיבי, עם עיצוב פורץ דרך לתקופה. הדגם מעולם לא הגיע לייצור, הוחבא במעמקי המטה, שוחזר על-ידי ב.מ.וו בשנת 2005 והוצב במוזיאון שלהם במינכן. סדנה אמריקאית בשם NMOTO הפיחה באופנוע חיים ויצקה את העיצוב על בסיסו של הב.מ.וו R nine T (והנה הוא בגרסת הסקרמבלר המוצלחת) – קבלו את נוסטלגיה.

נצטט ישירות ממבחן הדרכים שערך אביעד בזמנו לגרסת הסקרמבלר: "בבסיסו מנוע הבוקסר מקורר האוויר האחרון שיוצר על-ידי ב.מ.וו, כלומר זה ששכן ב-R1200GS עד 2012. הוא מפיק 110 כ"ס (מנפח של 1,170 סמ"ק) ומספק ערימות של מומנט. סביב המנוע שלדת צינורות שבה המנוע הוא גורם נושא עומס מרכזי, וכל השאר זה עבודת הגוף. זה למעשה הקטע העיקרי ב-R nine T – המקורי וגם הסקרמבלר. האפשרות לקסטם אותו ולהפוך אותו לאישי על-ידי שימוש בחלקים רבים שב.מ.וו מציעה בקטלוג החלקים העשיר שלה." – וזה בדיוק מה שהחבר'ה מסדנת NMOTO עשו. הם לקחו את הבסיס ועם כל מערכות האלקטרוניקה המודרנית יצרו גוף מאלומיניום, מושב יחיד מתכוונן, התנעה ללא מפתח, מתלה אחורי מתכוונן ועוד.

המחיר, אם שאלתם, הוא 40,000$, וזה אחרי שהלקוח מספק את האופנוע שלו כבסיס לייצור. ההזמנות פתוחות בארצות הברית ואירופה.

לגלריה המלאה – לחצו על הקישור.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

WSBK-JEREZ-2019-002

WSBK חרז: באוטיסטה מנצח, באוטיסטה מתרסק

דוקאטי ובאוטיסטה ממשיכים חלקית בדומיננטיות שלהם בסבב השישי במסלול חרז בספרד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO