בב.מ.וו עומלים קשה לקראת הצגת המגה-קרוזר עם מנוע הבוקסר החדש בנפח 1,800, עליו הם עובדים כבר תקופה ארוכה. בשלב הראשון נחשפנו רק למנוע, ולאחר מכן 'דלפו' עוד ועוד תמונות ופרטים על הבובר והקרוזר החדשים. תפסנו את גרסת הקרוזר, ועכשיו נתפסה גרסת הטורינג.
אם התאריכים לא ישתנו, בב.מ.וו יציגו את המגה-קרוזר 1,800 החדש – ה-R18 – ב-3 באפריל (כפי שפרסמנו כאן). מוקדם יותר החודש הראינו את גרסת הקרוזר, שמגיעה עם מסיכת חזית מלאה וסט מזוודות אינטגרלי. הגרסה השנייה, הנראית בתמונות ה'ריגול' האלו שפורסמו ב-motorcycle.com, מופשטת מהכל, צנומה וצנועה יותר. במקום מסיכת החזית המסיבית של הקרוזר יש כאן רק משקף. מיכל הדלק נראה קטן יותר בנפחו, ובדגם המצולם יש סט תיקי אוכף. ה-R18, אם כן, הולך להיות משפחת דגמים ענפה שהמכנה המשותף לכולם הוא מנוע ה-'Big Boxer'.
שני הצילינדרים מאלומיניום מספקים את הנפח המדויק של 1,802 סמ"ק, על-ידי קוטר קדח של 107 מ"מ ומהלך בוכנה של 100 מ"מ. נתון ההספק הוא 91 כ"ס (67 קילווואט) המושגים ב-4,750 סל"ד (הקו האדום ב-5,750 סל"ד), והמומנט מרשים ועומד על 16.1 קג"מ המושגים ב-3,000 סל"ד – מעל 15 קג"מ מהם יימצאו בטווח בין 2,000 ל-4,000 סל"ד על-מנת לאפשר משיכה רציפה כבר מסל"ד רצפה.
מנוע ה-'Big Boxer', כפי שקוראים לו בב.מ.וו, מציב את המאזניים על 110.8 ק"ג, כולל תיבת ההילוכים בת שש המהירויות ומערכת היניקה. בתוספת תשלום תוצע גם האפשרות להילוך אחורי. לגביו, ככל הנראה לא מדובר על הילוך אחורי קלאסי, אלא יכולת לנוע אחורה בעזרת המתנע החשמלי – בדומה לכלים בסדרת ה-K1600 – וזאת בכדי לצאת ממקומות שאינם מאפשרים להסתובב. בדגם הטורינג אנו לא רואים את מערכת הלייזר הקדמית, כפי שניתן לראות בדגם הקרוזר, שמיועדת לשמש כבקרת שיוט אקטיבית וכמערכת עזר לבלימת חירום.
כאמור, ב-3 באפריל 2020 יוצג ה-R18 הכל חדש של ב.מ.וו, ואנו נביא את כל הדיווחים על הקרוזר המעניין מיד עם החשיפה.