דף הבית / חדשות / ב.מ.וו חושפת את הבאגר על בסיס ה-K1600
p90238902_highres

ב.מ.וו חושפת את הבאגר על בסיס ה-K1600

שנה וחצי אחרי גרסת הקונספט, ב.מ.וו חושפת לשוק האמריקאי את ה-K1600B - באגר שיתחרה ב-F6B של הונדה

רגע אחרי תערוכת קלן, ב.מ.וו חושפת את הבאגר על בסיס ה-K1600GT שהוצג כגרסת קונספט במאי 2015. הבאגר הזה – קרוזר אמריקאי למרחקים ארוכים – מיועד להתחרות בהונדה גולדווינג F6B ובהארלי סטריט גלייד.

ב.מ.וו K1600B באגר
ב.מ.וו K1600B באגר

הבסיס הוא ה-K1600GT, אבל כדי לקבל את מראה הבאגר כל יחידת הזנב הונמכה, כולל המושב האחורי שירד ב-7 ס"מ. הוא מגיע עם סט ארגזים אחורי שמתאים בדיוק למראה, משקף קדמי קצוץ שגם מתכוונן חשמלית לגובה, מדרסי רגליים קדמיים יותר, מערכת פליטה המתאימה לז'אנר. אין ספק, הקטע של הבאגר הזה הוא המראה.

אבל למרות מראה הבאגר, הבסיס הוא כאמור ה-K1600GT על כל מה שהוא מציע – מנוע 6 צילינדרים שמפיק 160 כ"ס עם מצערות חשמליות, מערכת מתלים אלקטרונית סמי-אקטיבית ואוטו-אדפטיבית, מערכות ABS ובקרת החלקה, ואופציה להילוך אחורי, לקוויקשיפטר לשני הכיוונים ולמערכת תקשורת החירום של ב.מ.וו – בדיוק כמו ב-K1600GT החדש שנחשף השבוע.

ה-K1600B מיועד אמנם לשוק האמריקאי, אבל הוא ישווק גם באירופה, ולכן הוא עומד בתקנות יורו 4.

איזה לוק מגניב!

p90238903_highres

p90238900_highres

p90238901_highres

 

p90238899_highres

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

RR X-PRO 300 2t HD

חדשים בארץ: בטא אנדורו 2025

אופנועי האנדורו לשנת 2025 של בטא הגיעו ארצה וכוללים את הקרוסטריינר שלא השתנה ואת ה-RR X-PRO ...

תגובה אחת

  1. Avatar

    מעניין אם הנמכת יחידת הזנב באה על חשבון מהלך המתלה האחורי ועקב כך יכולת השיכוך והתנהגות האופנוע

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן