ב.מ.וו חושפת במילאנו את מה שהיה צפוי וידוע – צמד דגמים חדשים למשפחת ה-GS, עם מנוע חדש ועיצוב חדש לחלוטין. קבלו את ה-F750GS ואת ה-F850GS.
מנוע הטווין המקבילי, בנפח 853 סמ"ק, חדש לחלוטין ומשותף לצמד הדגמים אך בסט-אפ שונה. גל הארכובה בו בזוויות של 270-450 מעלות, ויש לו צמד גלי איזון לפעולה חלקה של המנוע. ההספקים עומדים על 95 כ"ס לגרסת ה-850 ו-77 כ"ס ב-750, והמומנט עומד על 9.4 קג"מ ו-8.46 קג"מ בהתאמה. יש קלאץ' מחליק כסטנדרט, ויש תיבת הילוכים בת 6 מהירויות. מערכת הפליטה החדשה, אגב, עוברת לצד ימין של האופנוע.
מבחינת ניהול מנוע יש כמובן מצערות חשמליות, וכסטנדרט מגיעים 2 מצבי ניהול מנוע – כביש וגשם. כאופציה ניתן לקבל גם את מצבי דינמיק, אנדורו ואנדורו-פרו, אם כי לארץ דגמי ב.מ.וו מגיעים מאובזרים לגמרי, ולכן סביר להניח שנקבל את הדגמים על כל מצבי ניהול המנוע. כל מצב מנוע, אגב, שולט גם על מערכת בקרת ההחלקה ועל מערכת ה-ABS.
אבל לא רק במנוע חדש, אלא גם השלדה חדשה לחלוטין. זוהי שלדת פלדה במבנה מונוקוק, וגם המתלים חדשים לגמרי, עם זרוע חדשה מאחור ופרונט הפוך חדש בקוטר 43 מ"מ מלפנים (ב-850 בלבד. ב-750 מזלג רגיל בקוטר 41 מ"מ). ניתן לקבל כאופציה את מערכת המתלים האלקטרונית של ב.מ.וו מסוג ESA, כשקרוב לוודאי שהיא תגיע לארץ כסטנדרט בגרסת ה-850. המשקלים המלאים עומדים על 229 ק"ג ו-224 ק"ג ל-F850GS ול-F750GS, בהתאמה.
ברשימת האבזור תמצאו פנסי LED בכל האופנוע, מפתח קרבה KEYLESS, מסך TFT צבעוני בקוטר "6.5, מערכת החירום של ב.מ.וו (לא פעילה בארץ), וקוויקשיפטר.
העיצוב חדש לחלוטין, לוקח את דגמי ה-GS שלב קדימה, ולטעמנו נראה מעולה.