ב.מ.וו חושפת את העדכון האחרון של הסופר-נייקד הבנוי על בסיס ה-S1000RR מהדור האחרון – ה-S1000R וה-M1000R היוקרתי יותר – עם יותר כוח, יותר אלקטרוניקה ומתיחת פנים עיצובית.
הדור האחרון של ה-S1000R הוצג בשנת 2020. כעת, בשנתו העשירית, הסופר-נייקד הבנוי על בסיס הפלטפורמה המשותפת עם הסופרבייק של ב.מ.וו, מקבל דור חדש – וזה במקביל ל-S1000RR ו-M1000RR עליהם הוא מבוסס. השינויים אמנם לא רבים, אבל הם מתחילים עם התאמת המנוע לתקנות יורו 5+ והוספת כוח. מנוע ה-4 צילינדרים בנפח 999 סמ"ק מגיע מצמד האחים, רק שכאן הוא ללא מערכת תזמון השסתומים המשתנה, ה-ShiftCam, שקיימת ב-S1000RR.
לשנת 2025 המשקל נשאר זהה (199 ק"ג) נוספו עוד 5 כוחות סוס, שמעמידים את נתוני המנוע על 170 כ"ס ב-11,000 סל"ד ואותו מומנט, שעומד על 11.62 קג"מ ב-9,250 סל"ד. ההילוך השני קצר יותר וכך גם יחס ההעברה הסופי, מה שמחזק את השימושיות שלו בכביש הציבורי. המהירות המרבית נשארה מעל ל-280 קמ"ש. ב.מ.וו ביצעו עוד כמה שינויים לזוויות השסתומים ולמיפוי המנוע, לטובת שיפור צריכת הדלק.
ידית המצערת קוצרה, מה שמאפשר סיבוב מלא ב-58° לעומת 72° בדור היוצא. כסטנדרט נוספה מערכת MSR שמונעת החלקה בהורדת הילוכים במקביל לקלאץ' המחליק ומערכת בקרת בלימה ב-4 מצבים. יחידת התאורה חדשה עם צמד פנסי LED חדשים (פנס יחיד בדור הקודם) ועוד שינויים קלים לפלסטיקה מסביב. נוסף גם שקע טעינה USB-C מתחת למושב.
ה-M1000R – גרסת הפרימיום שבנויה על בסיס ה-S1000R החדש ברמת גימור M ומוסיפה עוד פרטי עיצוב וכנפונים, הוצגה רק בשנה שעברה, ולכן מקבלת רק את אותם שינויי עיצוב קלים לצד עדכון מערכת בקרת האחיזה ואת המצערת החדשה. נתוני המנוע אינם משתנים, כשמערכת תזמון השסתומים המשתנה ה-ShiftCam קיימת ביחד עם 210 כ"ס ב-13,750 סל"ד, 11.51 קג"מ ב-11,000 סל"ד, וכן תוספות קרבון רבות ביחד עם אלקטרוניקה נוספת. ניתן לבחור השנה גם בצביעת 'לבן-אלומיניום'.