בב.מ.וו עבדו קשה על המגה-קרוזר הגדול והחדש שלהם. בתחילה חשפו ודיברו רק על המנוע – עוד לפני שדובר על האופנוע עצמו. המנוע – בוקסר שטוח ומקורר אוויר, שני צילינדרים, בנפח של 1,800 סמ"ק – קיבל את הבמה כשמספר סדנאות בעולם קיבלו את המפתחות ומזומנים מהגרמנים כדי לתת את הפרשנות שלהם לשם הקוד R18.
בשלב הראשון בב.מ.וו נתנו את המנוע לסדנה יפנית בשם CUSTOM WORKS ZON, שבנו דגם קונספט מרהיב בשם R-18. לאחר מכן נחשפה הפרשנות של סדנה אמריקאית בשם REVIVAL CYCLES, שבנו שלדה מרהיבה מטיטניום – כלוב ציפורים שמה – סביב המנוע. השלב השלישי הגיע בחגיגות 90 שנה לתערוכה האיטלקית Concorso d’Eleganza, שם הציגה סדנה שבדית בשם Unique Custom Cycles את הפרשנות שלה לעטיפה שתגיע עם המנוע המדובר.
עכשיו, כשבועיים לפני החשיפה הרשמית, צילם אזרח זריז שני דגמים של הקרוזר בנסיעת מבחן בין צרפת לאיטליה. העיצוב הוא קרוזרי קלאסי עם גוף נמוך ורחב, דגם אחד מגיע עם פנס עגול מרכזי, ואילו נוסף מצרף עוד שניים קטנים ותיקי אוכף שסביר שיוצעו כתוספות. קרוב לוודאי שבשלב הראשון ייקרא הדגם R18 Pure, ואחריו יוצגו גרסאות נוספות – בדומה למה שעשתה ב.מ.וו עם ה-R nine T.
הב.מ.וו R18 החדש יוצג בתערוכת מילאנו בתחילת נובמבר. נעדכן כמובן משם.