בב.מ.וו לוקחים ברצינות את המגה קרוזר 1,800 החדש, עליו הם עובדים כבר תקופה ארוכה. בשלב הראשון נחשפנו רק למנוע, ולאחר מכן 'דלפו' עוד ועוד תמונות ופרטים על הבובר והקרוזר החדשים. עכשיו נתפסה גרסת הקרוזר, במה שלדעתנו כבר מייצגת את הגרסה הסדרתית שתוצג בחודשים הקרובים.
בבסיס הבאגר, שמכוון ישירות להארלים ואינדיאנים של העולם, יושב כמובן מנוע הבוקסר החדש. שני צילינדרי האלומיניום מספקים את הנפח המדויק של 1,802 סמ"ק עם קוטר קדח של 107 מ"מ ומהלך בוכנה של 100 מ"מ. נתון ההספק הוא 91 כ"ס (67 קילווואט) המושגים ב-4,750 סל"ד (הקו האדום ב-5,750 סל"ד), והמומנט מרשים ועומד על 16.1 קג"מ המושגים ב-3,000 סל"ד – מעל 15 קג"מ מהם יימצאו בטווח בין 2,000 ל-4,000 סל"ד על-מנת לאפשר משיכה רציפה כבר מסל"ד רצפה.
מנוע ה-'Big Boxer', כפי שקוראים לו בב.מ.וו, שוקל כמו אופנוע אנדורו ומציב את המאזניים על 110.8 ק"ג, כולל תיבת ההילוכים בת שש המהירויות ומערכת היניקה. אגב הילוכים, בב.מ.וו טוענים שמרבית השימוש נמצא בארבעת ההילוכים הראשונים, ובתוספת תשלום תוצע גם האפשרות להילוך אחורי. לגביו, ככל הנראה לא מדובר על הילוך אחורי קלאסי, אלא יכולת לנוע אחורה בעזרת הסטרטר, וזאת בכדי לצאת ממקומות שאינם מאפשרים להסתובב.
ניתן להבחין בקונסולה המכובדת של הרוכב, שכוללת שילוב של שעונים ומסך TFT גדול. מעל הפנס הראשי ניתן להבחין בקופסה קטנה שאמורה להכיל את יחידת הלייזר, שתאפשר בקרת שיוט אדפטיבית (שיכולה להאט ולאיץ את האופנוע בהתאם לתנועה), וכן מערכת בלימת חירום בעת סכנה. וכמובן, קטלוג אביזרים ענק יאפשר לכל רוכש לקסטם את האופנוע שלו ולהרכיב כל דבר אפשרי – ממערכת מזוודות למערכת שמע, והשמיים (והכיס) הם הגבול.
כרגע ההערכות מדברות על הצגת האופנוע בשליש האחרון של 2020. אנו נעדכן בכל הפרטים ברגע שיתקבלו.