דף הבית / חדשות / ב.מ.וו ממשיכים להרחיב את העתיד החשמלי
bmw-sport-bike-patent-1

ב.מ.וו ממשיכים להרחיב את העתיד החשמלי

סקיצות חדשות שב.מ.וו חושפת מראות תכניות נוספות לעתיד החשמלי שלה - הפעם על אופנוע

סקיצות חדשות שב.מ.וו משחררים מראות דרך נוספת בה בוחרת ב.מ.וו לראות את העתיד החשמלי שלה ושל התעשייה כולה.

בב.מ.וו כבר הציגו בקיץ האחרון את הויז'ן DC רודסטר המרשים, בו לקחו את הסוללה ולאחר כבוד הרכיבו סביבה את צלעות הקירור – שנעות החוצה כשמפעילים את המנוע ומזכירות מאוד את המנוע המקורי. בב.מ.וו הדגישו את המאמץ בחסכון במשקל עם השימוש גם בקרבון בשלדה, פרט לאלומיניום, וכן בשאר המכלולים.

העיצוב המרשים והעתידני משלב חזית נמוכה וארוכה וחלק אחורי קצר וגבוה. גל הינע חשוף ומזלג דואולבר (Duolever). בצמיגי המצלר, הייעודיים לדגם, מוטבעים מחזירי אור שתורמים לנראות ומתחברים לאור אחיד כשהגלגל בתנועה.

בדגם המוגדר בתרשים אין שלדה מסורתית, ולמעשה כל יחידת המנוע החשמלי משמשת כגורם נושא עומס מרכזי שאליו מחוברים המתלים והמכלולים.

תצורה זו למעשה מזכירה מאוד את הקטנוע החשמלי של ב.מ.וו –  הדור השני של ה-C Evolution, שנמכר באירופה. אך פה ההשערות מדברות על גרסה אופנועית וספורטיבית יותר שבאה להתחרות בזירו SR/F, אנרג'יקה אגו החדש, ואולי אף ב-E-Racer EDGE האיטלקי, עליו כתבנו לאחרונה. מה יהיה העתיד של ב.מ.וו? נמשיך כמובן לעדכן.

ב.מ.וו ויז'ן DC רודסטר
ב.מ.וו ויז'ן DC רודסטר

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MY25_MULTISTRADA_V2_DYNAMIC _33__UC732446_High

דוקאטי מציגה את המולטיסטראדה V2 החדש ל-2025

בדוקאטי חושפים את המולטיסטראדה V2 החדש - לאחר הפניגאלה V2 והסטריטפייטר V2 - עם המנוע החדש, ירידה משמעותית במשקל, עיצוב מעודכן והרבה אלקטרוניקה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן