ב.מ.וו-הודו מציגה את ה-G 310 RR – גרסת פול פיירינג ספורטיבית של ה-G 310 R, ואח נוסף ל-G 310 GS.
כפי שראינו בתמונות הטיזר בחודש שעבר, במפעל ההודי של ב.מ.וו מרחיבים את משפחת דגמי ה-310 משתי גרסאות (הנייקד G 310 R והאדוונצ'ר G 310 GS) לשלוש – עם הצגת ה-G 310 RR החדש. גרסת הפיירינג המלא מתבססת על ה-TVS אפאצ'י RR310 – שכבר נמכר בהודו.
המנוע זהה לשתי הגרסאות הקיימות, עם מנוע סינגל בנפח של 313 סמ"ק המפיק הספק של 34 כ"ס ב-9,700 סל"ד (200 סל"ד גבוה יותר) ו-2.85 קג"מ ב-7,700 סל"ד (גם פה, 200 סל"ד מעל). המשקל המלא המוצהר עומד על 174 ק"ג. הבולמים של קאיאבה עם מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ ומהלך של 140 מ"מ ועם בולם אחורי עם מהלך גלגל של 119 מ"מ. החישוקים בקוטר 17″ עם צמיג קדמי במידת 110/70 מלפנים ו-150/60 מאחור. מערכת הבלימה מורכבת מדיסק יחיד בקוטר 300 מ"מ מלפנים עם קליפר רדיאלי בעל ארבע בוכנות ודיסק אחורי בקוטר 240 מ"מ. מערכת ניהול המנוע מציעה מצערות חשמליות עם ארבעה מצבים (ספורט, מסלול, עיר וגשם) ומערכת אנטי-דימום – העלאה אוטומטית של סל"ד הסרק העוזרת בהתנעה ובמניעת דימום.
בשלב זה לא ידוע אם ומתי יגיע הב.מ.וו G 310 RR לאירופה ובכלל זה לישראל. כאמור, הוא הוצג בהודו בלבד, אך אנחנו מעריכים כי יגיע גם לשוקים האירופאים בהמשך השנה.