דף הבית / חדשות / ב.מ.וו משחררת טיזרים ל-XR לפני מילאנו
XR

ב.מ.וו משחררת טיזרים ל-XR לפני מילאנו

בב.מ.וו משקיעים בשני טיזרים חסרי משמעות שמחממים את הגזרה לקראת צמד דגמי ה-XR החדשים

רגע לפני מילאנו, בב.מ.וו משחררים שני טיזרים – האחד מראה רכיבה בדרך הררית מתפתלת, בולם אחורי סאונד של ארבעה צילינדרים, ואילו השני נותן הצצה חטופה לשני אופנועי אדוונצ'ר-ספורט  שעוברים בכביש המפותל – קדימון לב.מ.וו S1000XR המתחדש ולאחיו הקטן – F900XR החדש לגמרי.

מיותר כל נושא הטיזרים הזה, אבל נזכיר לכם שאנחנו כבר יודעים מה ב.מ.וו יציגו. על ה-S1000XR הרחבנו כאן, ונזכיר שיש מנוע, שלדה, מתלים ועיצוב חדשים לגמרי. ה-F900XR עליו כתבנו כאן – אגב, מקורות פנימיים טוענים שהוא יהיה בנפח שקרוב ל-900 סמ"ק, בניגוד להשערות שהוא יישא את מנוע ה-850 סמ"ק שמוכר מה-F850GS – יהיה אחיו הקטן אבל עם מנוע טווין מקבילי ולא ארבעה צילינדרים בשורה.

ה-S1000XR יוצג בתערוכת מילאנו הקרובה לצד שלושה דגמים חדשים נוספים: ה-R18 עם מנוע ה-1,800 סמ"קF900R חדש לגמרי, ו-גרסה מוקטנת של הספורט-אדוונצ'ר: F900XR. חדשות ועדכונים מתערוכת מילאנו נביא כמובן במהירות האפשרית.

לבינתיים, צפו בטיזרים שפורסמו עד כה:

 

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM-390-Adventure-R-Tesr-19

ריקול עולמי לק.ט.מ 390 ולהוסקוורנה 401

בק.ט.מ ובהוסקוורנה מעדכנים על ריקול עולמי לדגמי ה־390 מהשנים 2024 עד 2026 ועל הוויטפילן והסווארטפילן 401 מאותן שנים – בשל מקרים של דימום מנוע בסל"ד נמוך

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן