דף הבית / חדשות / ב.מ.וו משיקה בישראל את ה-S 1000 RR החדש של 2023
BMW-S1000RR-2023-Israeli-Launch-013

ב.מ.וו משיקה בישראל את ה-S 1000 RR החדש של 2023

הב.מ.וו S 1000 RR בדור הרביעי של 2023 מושק בישראל בשלוש רמות גימור ובמחירים של 164 עד 210 אלף ש"ח

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, משיקה בישראל את ה-S 1000 RR החדש של 2023 – הדור הרביעי של הסופרבייק הקרבי של ב.מ.וו.

לשנת 2023 חשפו בב.מ.וו את הדור הרביעי של ה-S 1000 RR. הבסיס הוא הדור השלישי, שהוצג לפני 4 שנים ועבר קפיצת מדרגה משמעותית, אולם בוצעו בו כמה שדרוגים משמעותיים שמקפיצים את הסופרבייק הקרבי בכמה רמות ומציבים אותו בחזית הטכנולוגית של הסופרבייקס. המנוע שודרג במעט, וכעת הוא מפיק 210 כוחות סוס ב-13,750 סל"ד. המנוע מכיל את מנגנון ה-ShiftCam – תזמון השסתומים המשתנה שמאפשר למנוע להיות לא רק חזק בקצה הסקאלה אלא גם גמיש בתחומים הנמוכים והבינוניים.

ב.מ.וו S 1000 RR דור 4
ב.מ.וו S 1000 RR דור 4

העיצוב מתחדד ומקבל כנפונים אווירודינמיים – בהתאם טרנד אופנועי הספורט הנוכחי. הכנפונים האווירודינמיים יוצרים הצמדה של כ-17 ק"ג על הגלגל הקדמי במהירויות גבוהות, ובכך תורמים לאחיזה וליציבות.

ה-S 1000 RR מקבל מערכות ובקרות אלקטרוניות שמציבות אותו בחזית הטכנולוגית של אופנועי הספורט בפרט ושל עולם האופנועים בכלל. ארבע המערכות החשובות שהתווספו הן בקרת החלקה אל תוך הפנייה (בקרת סלייד), בקרת החלקה ביציאה מהפנייה (בקרת דריפט), בקרת יציבות תחת בלימות חזקות, ובקרת בלימת מנוע שמשתנה כדי לאפשר לבקרת היציבות להיות אפקטיבית יותר ולשמור על יציבות האופנוע בעת בלימות חזקות. כל אלו, כמובן, התווספו לבקרות המתקדמות שהיו על ה-S 1000 RR קודם לכן.

רכבנו על ה-S 1000 RR החדש ברמת גימור M בהשקה העולמית במסלול אלמריה בספרד, וגילינו מכונת-על בעלת ביצועי קצה, שיחד עם זאת היא קלה מאוד לרכיבה וידידותית לרוכב – גם בזכות מכלולי השלדה האיכותיים, גם בזכות מערכות האלקטרוניקה והבקרות המתקדמות, וגם בגלל החיבור המדויק והמהוקצע של כל המכלולים יחד לכדי מכונה שלמה ועגולה.

רכבנו על ה-S 1000 RR החדש גם בהשקה המקומית שקיימו בדלק מוטורס לעיתונות וללקוחות ביום שישי האחרון במסלול מוטורסיטי, ורכיבות ההתרשמות הקצרות חיזקו את מכלול התחושות שאיתן חזרנו מאלמריה.

ה-S 1000 RR מגיע ארצה ב-3 רמות גימור
ה-S 1000 RR מגיע ארצה ב-3 רמות גימור

לארץ מגיע ה-S 1000 RR בשלוש רמות גימור, כששלושתן כוללות את כל הבקרות האלקטרוניות, וכן ידיות מחוממות ובקרת שיוט כסטנדרט. גרסת ה-PURE השחורה, גרבת ה-PASSION שמוסיפה צביעה אדומה עם גרפיקה ייחודית, וגרסת M-Sport הכוללת צביעת טריקולור של חטיבת M, חישוקי קרבון, מערכת פליטה של אקרפוביץ', חלקי קרבון רבים כמו פיירינגים וכנפיים, וחלקי אלומיניום מכורסם רבים כמו ידיות, מנופים וריר-סט.

מחירים:

  • ב.מ.וו S 1000 RR ברמת גימור PURE – מחיר 164,000 ש"ח
  • ב.מ.וו S 1000 RR ברמת גימור PASSION – מחיר 166,000 ש"ח
  • ב.מ.וו S 1000 RR ברמת גימור M-Sport – מחיר 209,900 ש"ח

צפו בווידאו – ב.מ.וו S 1000 RR דור 4 במבחן מסלול:

עריכה: אביעד אברהמי

BMW-S1000RR-2023-Israeli-Launch-001

BMW-S1000RR-2023-Israeli-Launch-002

BMW-S1000RR-2023-Israeli-Launch-009

BMW-S1000RR-2023-Israeli-Launch-010

BMW-S1000RR-2023-Israeli-Launch-014

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Yamaha XT500 79 2

נוסטלגיה: ימאהה XT500 – הזה שניצח את הדקאר

ה-XT500 המקורי משנת 1976 נחשב לאחד האופנועים החשובים ביותר של ימאהה, נמכר בהמוניו ואף ניצח את ראלי פריז דקאר האימתני

2 תגובות

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    שמתי לב נכון? הוא לא KeyLess. :)

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן