ה-C1 של ב.מ.וו – הקטנוע עם הגג – היה מהפכני בתחילת שנות ה-2000 ואף הוצג כדגם קונספט חשמלי. כעת מציגים בב.מ.וו תרשימים שממשיכים עם הקו הזה ומוסיפים אופציה של הסרת הגג לגמרי: C1-E קונברטיבל.
בשנת 2009 הציגה ב.מ.וו קונספט חשמלי על-בסיס ה-C1 – הקטנוע עם הגג. מערכת ההנעה של ה-C1-E (בתמונה בראש הידיעה) התבססה על טכנולוגיית ההנעה של יצרנית האופנועים החשמלית דאז וקטריקס, עם הספק של 6 כ"ס ממנוע חשמלי בעל סוללות ליתיום. מפרט הביצועים הגדיר מהירות מרבית מוגבלת של 110 קמ"ש וטווח הנסיעה של כ-90 ק"מ בין טעינות. הקונספט לא זכה לראות אור יום.
תרשימים שנחשפים כעת מראים שבב.מ.וו רוצים להחזיר את ה-C1 למשחק, ועובדים על דגם עם הנעה חשמלית ויכולת להסיר את הגג, את חגורות הבטיחות, ואפשרות לנטרל את כרית האוויר. יכול להיות שבב.מ.וו יבחרו להשתמש בחומרים קלים לגג, כמו למשל קרבון, על-מנת להפחית את עקב האכילס של הדגם הקודם – המשקל, ומיקומו הגבוה על הכלי שמעלה את מרכז הכובד.
סביר להניח שהמנוע יגיע מדגם ה-C Evolution – שהוצג לראשונה ב-2012 ואף קיים כדגם A2 עד 125 סמ"ק. הסוללה בעלת הקיבול של 94Ah לתא, עם טווח רכיבה של כ-160 ק"מ. ההספק המקסימלי עומד על 35 קילוואט (כ-48 כ"ס). הגרסה החלשה יותר מותאמת כעת לרישיון נהיגה אירופאי A1 – עד 125 סמ"ק ו-11 קילוואט (אצלנו הקטגוריה הזו נקראת עדיין A2), והיא מפיקה את מקסימום ההספק המותר בקטגוריה – 11 קילוואט (כ-15 כ"ס).
גאוני! אני הראשון לקנות דבר כזה! קטנוע שלא צריך בו קסדה ועם גג ועם חגורת בטיחות נראלי מעולה! במיוחד לישראל שכל הנהגים פה משתוללים לידך ומסכנים אותך כרוכב קטנוע.
מדהים,חבל שאק חברות יוקרה כמו במוו עושות קטנועים כאלו,צריך להנגיש את המחיר כי זה מציל חיים,הלוואי וכל הקטנועים יהיו מוגנים יום אחד