דף הבית / חדשות / ב.מ.וו: עדכונים ל-R 18 על כל קשת הגרסאות
BMW-R18-2025-02

ב.מ.וו: עדכונים ל-R 18 על כל קשת הגרסאות

בב.מ.וו מעדכנים ל-2025 את כל חמש הגרסאות של ה-R 18, ומתמקדים במנוע, בשלדה, בעיצוב ובשיפור הנוחות

הב.מ.וו R 18 הוצג בתחילת העשור ומונה חמש גרסאות עם מאפיינים שונים. כעת לשנת 2025 הפלטפורמה מתעדכנת.

את ה-R 18 המקורי, בגרסה הפשוטה ביותר, חשפו בב.מ.וו באפריל 2020במבחן הדרכים שערכנו ל-R 18 פיור גילינו אופנוע מהנה מאוד עם ערימות של אופי, אבל הוא היה עירום מדי. כתבנו שהמחיר שלו נמצא ביחס הפוך לשימושיות שלו. חצי שנה אחרי גרסת הפיור נחשפה גם גרסת הקלאסיק המאובזרת מעט יותר וכבר מהווה קצת יותר אופנוע. שנה נוספת עוברת, ובב.מ.וו השיקו צמד גרסאות נוספות של ה-R 18, מאובזרות הרבה יותר וגם טכנולוגיות יותר – ה-B (באגר) והטרנסקונטיננטל. שתיהן גרסאות גדולות ומאובזרות של ה-R 18, ושתיהן לוקחות את הקונספט לכיוון התיור האמריקאי ארוך הטווח. בשנת 2023 הוצגה גרסת הרוקטיין, האחרונה במניין, עם  חישוק קדמי בקוטר 21″ עם צמיג במידה 120/70 ואחורי בקוטר 18″ עם צמיג 180/55 ושינויי ארגונומיה.

סדרת ה-R 18 של ב.מ.וו המחודשת ל-2025
סדרת ה-R 18 של ב.מ.וו המחודשת ל-2025

לשנת 2025 מנוע הביג בוקסר של ב.מ.וו בנפח 1,802 סמ"ק מקבל עדכוני יורו 5+, אשר אינם משפיעים על ההספק הסופי שנשאר על 91 כ"ס ב-4,750 סל"ד. מה שכן השתנה הוא נתון המומנט, אשר טיפס מ-16.1 קג"מ ל-16.6 קג"מ ב-3,000 סל"ד – כי זה בדיוק מה שהוא היה צריך.

מידת החישוק האחורי בגרסה הסטנדרטית גדלה מ-16″ ל-18″, וזה מתחבר לשינויים שקבלו כל הגרסאות – חישוקים בעיצוב חדש. הכנפיים – מלפנים ומאחור – עם עיצוב חדש, כמו-גם כיסויי הצד. לשיפור הנוחות עיבו ב.ב.מ.וו את המושב ב-10 מ"מ נוספים של ריפוד, לצד כיול מחודש ורך יותר של הבולם האחורי. לסיום יש גם צמד מפלטים חדשים, אורות DRL חדשים כסטנדרט ושקע USB-C חדש.

גרסת הקלאסיק תגיע כסטנדרט ב-2025 עם חישוק קדמי במידת 19″ (במקום 16″) ואחורי 16″. לגרסת הטרנסקונטיננטל מתווסף כפתור ‘Favourites’, שהכרנו בדגמים החדשים, שמאפשר לרוכב לקבוע את סדר הפונקציות המועדף עליו בצג ה-TFT. לסיכום יש צביעת כל-שחור חדשה ל-R 18 הבסיסית והקלאסיק ביחד עם עוד אופציות חדשות, שלא הוצעו עד-כה, לשאר הגרסאות.

גרסאות הב.מ.וו R 18 השונות ימשיכו להגיע לישראל, כאשר מחירים עדכניים לדגמי 2025 החדשים טרם נקבעו.

BMW-R18-2025-08

BMW-R18-2025-05

BMW-R18-2025-03

BMW-R18-2025-04

BMW-R18-2025-07

BMW-R18-2025-06

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Royal Enfield Guerrilla 450_Brava Blue(2)_190724101555

חדש בארץ: רויאל אנפילד גרילה 450

הגרילה 450 החדש של רויאל אנפילד, שמרחיב את משפחת ה-450 החדשה ונכנס כגרסת הבסיס בתצורת רודסטר לכביש המבוססת על ההימליאן, הגיע לישראל; המחיר: מ-33 אלף ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן