פטנט חדש של ב.מ.וו חושף רעיון למושב רוכב אשר ניתן לכיוון לרוחבו – להתאמה מקסימלית לישבן הרוכב ולאופי הרכיבה.
מושב הנהג ברכב מודרני ניתן להתאמה בכל פרמטר אפשרי – החל משינוי מרחק מההגה, גובה, זווית משענת ועוד. יש כאלה שניתן לכוון בהם את המושב לרוחב וכאלה שניתן לכוון לעומק. בעולם האופנועים המצב לא כך. רק בשנים האחרונות התפתחו מושבים שיכולים להתכוונן לגובה, וזהו פחות או יותר. בודדים גם מציעים אופציה לחימום, ואפילו לקירור ישבן הרוכב.

בב.מ.וו מגישים כפטנט אופציה נוספת המאפשרת לכוון גם את רוחב המושב. לפי תרשים הפטנט שנחשף, החלק הקדמי נשאר מקובע למקומו, ואילו האחורי מורכב משני חלקים, שאותם ניתן – בצורה ידנית או חשמלית – להרחיק אחד מהשני ולאפשר התאמה לרוחב ישבן הרוכב. ככל הנראה יהיו שניים או שלושה שלבים לבחירה בממד הרוחב.
אין מידע נוסף בשלב זה, אך ההערכות הן שב.מ.וו יטמיעו את המושב המתרחב כאופציה לדגמי האדוונצ'ר העתידיים (בתרשים רואים את ה-F850GS) – למשל כדי שברכיבת שטח לרוכב תהיה האופציה להצר את המושב לצורך דינמיות, ואילו ברכיבת כביש ארוכה לכוון אותו למצב רחב ונוח יותר. נמשיך לעדכן.
