גאס גאס בדרך להיכנס לראשונה לסגמנט אופנועי הכביש, עם גרסה אדומה של ל-690 ול-701 של ק.ט.מ והוסקוורנה.
במהלך צפוי, מתרחבים במותג גאס גאס גם לתחום אופנועי הכביש. הדגמים הראשונים יקראו ES 700 לדגם הכביש-אנדורו ו-SM 700 לגרסת הכביש-סופרמוטו – כך לפי מסמכי דגמים חדשים שהוגשו בארצות הברית. דגמי הכביש החדשים מבוססים על הק.ט.מ 690 אנדורו R ואחיו הסופרמוטו, ה-690 SMC-R, כשלהוסקוורנה יש את ה-701 אנדורו וה-701 סופרמוטו. הפלטפורמה המשותפת לצמד הכלים כוללת שלדת מסבך משולשי פלדה, מנוע סינגל בנפח 690 סמ"ק המפיק 74 כ"ס, ומערכת בולמים של WP מדגם APEX המותאמת לאנדורו ולסופרמוטו בהתאמה. בעוד האנדורו מגיע עם חישוקי "21 ו-"18 וצמיגים דו-שימושיים, ה-SMC-R מגיע עם חישוקי טיובלס בקוטר "17 וצמיגים ספורטיביים לכביש. לדגמי הסופרמוטו גם מערכת בלימה קדמית הכוללת דיסק בקוטר 320 מ"מ וקליפר רדיאלי של ברמבו מדגם M4.32 מונובלוק.
אין פרטים נוספים על דגמי גאס גאס בשלב זה, כאשר הגיוני להניח שהגאס גאסים יגיעו מכלולים פשוטים יותר. אם נשווה לדגמי האנדורו-שטח אז מדובר על חישוקים זולים יותר, המשולשים יצוקים, מערכות הבלמים ותפעול הקלאץ' של ברייקטק במקום של ברמבו ומגורה, והכידון אמנם של נקן, אבל מסדרה פשוטה יותר.
דגמי גאס גאס החדשים צפויים לצאת לקראת סוף השנה הנוכחית כדגמי 2023. לא נופתע אם בשלב הבא נקבל את גרסת גאס לגאס לאופנועי האדוונצ'ר על בסיס הק.ט.מ 890 אדוונצ'ר והוסקוורנה נורדן 901.
נזכיר שהמותג הספרדי גאס גאס, שהוקם בקטלוניה בשנת 1985 והתמחה באופנועי טריאל ואנדורו, תמיד חווה קשיים כלכליים וניהוליים. רגע לפני פשיטת רגל סופית קבוצת ק.ט.מ רכשה את המותג בסוף 2019, והוא התווסף לק.ט.מ ולהוסקוורנה. המותג האדום מציע את דגמי המוטוקרוס והאנדורו על-בסיס הפלטפורמות של ק.ט.מ, אך עם מכלולים זולים מעט יותר. בהיררכיה, גאס גאס ממוצבים כמותג הזול יותר, כשמעליו ק.ט.מ, הוסקוורנה, ובקצה העליון דגמי הסיקס-דייז של ק.ט.מ.
התמונה המצורפת מסתובבת ברשת כאילוסטרציית מחשב של הגאס גאס SM 700.